stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 174638
  • 19 مهر 1399 - 13:27
2
با حضور مسؤلین استانی صورت گرفت:

نرم افزار آثار آیت الله ممدوحی رونمایی شد/ دفتر آیت الله ممدوحی، استادسرای حوزه علمیه می‌شود

نرم افزار آثار آیت الله ممدوحی رونمایی شد/ دفتر آیت الله ممدوحی، استادسرای حوزه علمیه می‌شود
کرمانشاه/قلم: مراسم رونمایی از نرم افزار آثار و تالیفات مرحوم ایت الله ممدوحی کرمانشاهی با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، رئیس سازمان تبلیغات و سایر مقامات استان در بیت ایشان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، نرم افزار آثار آیت الله ممدوحی با حضور مسئولین ارشد استان در بیت این عالم ربانی رونمایی شد.

این نرم افزار مجموعه‌ای از ده اثر استاد ممدوحی، چند لغت نامه، شرح زندگی این استاد بزرگوار است که در قالب نرم افزار رایانه‌ای در دسترس علاقمندان به آثار آن بزرگوار قرار گرفت.

دفتر آیت الله ممدوحی، استادسرای حوزه علمیه می‌شود

محمد مهدی معنوی در حاشیه آیین رونمایی از نرم افزار آثار مرحوم آیت الله ممدوحی اظهار داشت: بیت و حسینیه آیت الله ممدوحی سالیانی است در اختیار ایشان بود.

وی افزود: مرحوم آیت الله ممدوحی در زمان حیات خود و در ایام کسالت با حوزه علمیه توافق کردند که امتیاز این مکان را برای ساخت استادسرا به حوزه علمیه واگذار می کنند.

مسئول دفتر سابق مرحوم آیت الله ممدوحی بیان داشت: با هماهنگی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه و مسکن و شهرسازی توافق نامه هایی حاصل شد که به اطلاع وزیر مربوطه نیز رسیده است و دستورات لازم صادر شد.

معنوی با اشاره به اینکه پس از چهلم مرحوم آیت الله ممدوحی مقدمات لازم اجرا خواهد شد، گفت: این مکان دارای زیربنای ۲۵۰ متر است که با توجه به سال ساخت و فرسوده بودن این مکان برای تخریب و ساخت در اختیار حوزه علمیه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مصوبه سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ساخت استادسرا تصریح کرد: مجری طرح مذکور حوزه علمیه و شورای مدیریت حوزه قم است و این مکان براساس نقشه حوزه علمیه ساخته خواهد شد که امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.

مسئول دفتر سابق مرحوم آیت الله ممدوحی خاطر نشان کرد: این استادسرا پس از ساخت به نام مرحوم آیت الله ممدوحی نامگذاری خواهد شد و قرار است در صورت امکان حسینیه ای نیز با همین نام در این مکان ساخته شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.