stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 17436
  • 10 آذر 1394 - 10:27
2

شغل جدید احمدی نژاد !

«احمدی‌نژاد این روزها مشغول کشف ترفندهای نفوذ استکبار است» این خبری بود که روز گذشته بهمن شریف‌زاده اعلام کرد و گفت که رئیس جمهور سابق قصد ورود به سیاست را ندارد

قلم | qalamna.ir :

اگر این اظهارات شریف‌زاده را صحیح ارزیابی کنیم این سوال پیش می‌آید که حضور احمدی‌نژاد در مراسم‌های خاص به چه معناست. آیا فقط قصد اعلام حضور دارد و یا به گفته این روحانی جوان در پی کشف ترفندهای نفوذ استکبار است؟ آن طور که مشخص است آن موضوع تنها به احمدی‌نژاد مربوط نیست و ظاهرا دولتمردان احمدی‌نژاد در پی این کشف هستند، چنانکه در ۱۳ آبان ۹۴ هم حیدر مصلحی که وزیر اطلاعات دولت وی بود، با تاکید بر اینکه برخی به دنبال تغییر چهره استکبار و آمریکا در کشور هستند، گفت: استکبار به دنبال یارگیری در داخل برای نفوذ در کشور است. مصلحی، تغییر ذائقه سیاسی مردم و مسئولان در کشور و بزک کردن چهره آمریکا را از راه‌های نفوذ دشمن برشمرد و متذکر شد: در این راستا برخی رسانه‌ها به صورت هدفمند در نفوذ دشمن تاثیرگذار هستند. وی با بیان اینکه جوانان نقش کلیدی در استمرار انقلاب اسلامی دارند، عنوان کرد: جوانان باید با رصد رسانه‌های استکباری با ترفندهای دشمنان آشنا شوند و به مقابله با آن با سلاح علم و دانش بپردازند. البته نکته جالب اینجاست که سیاستمداری مانند محمدرضا خاتمی هم با واژه نفوذ آشناست، چرا که می‌گوید که قدمت نفوذ به تاریخ بشریت باز می‌گردد، زیرا انسان‌ها همواره می‌خواهند بر هم نفوذ و تسلط داشته باشند و باید نسبت به مساله نفوذ دشمن هوشیار باشیم. وی تاکید می‌کند: اگر کسی بخواهد نفوذ کند چه می‌کند؟ آیا مداخله نظامی، اقتصادی یا جاسوسی جایی دارد؟ اگر آمریکا، روسیه یا اسرائیل بخواهند نفوذ کنند چه می‌کنند؟ آنها اگر بخواهند نفوذ کنند در بین مسئولان نفوذ می‌کنند. خاتمی با اشاره به اینکه نفود دشمن یک واقعیت است، می‌افزاید: ما نمی‌خواهیم از نفوذ استفاده جناحی کنیم. باید به صورت علمی مساله نفوذ را بررسی کنیم. هشت سال گذشته نشان داد که چگونه دشمن می‌تواند در کشور نفوذ کند. اکنون وقت آن است که به صورت علمی و دقیق به مسأله نفوذ بپردازیم، نه آنکه از آن در دوره انتخابات استفاده جناحی کنیم. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین خاطرنشان می‌کند: در کشوری که شفافیت وجود نداشته باشد، نفوذ به وجود می‌آید. ما اگر می‌خواهیم راه نفوذ را ببندیم باید شفافیت داشته و مردم را غریبه ندانیم. به نظر می‌سد الان نفوذ مد شده که احمدی‌نژاد و یارانش به سمت کشف آن رفته‌اند.

 

 

احمدی‌نژاد به مجلس و ریاست‌جمهوری نمی‌آید

شریف‌زاده به طلوع درباره کلاس‌های تفسیر قرآن مشایی و زمین کشاورزی که خریده است، هم می‌گوید: نمی‌دانم این خبرهای بامزه از کجا می‌آید اما همین قدر بدانید که مشایی اصلا هیچ کلاسی ندارد چه برسد به کلاس تفسیر قرآن! درباره زمین هم باید بگویم وقتی مشایی هنوز مستاجر است چطور امکان دارد زمینی خریداری کرده باشد! وی ادامه می‌دهد: البته به دلیل اینکه صاحب خانه قبلی می‌خواست خانه اش را بسازد مشایی اکنون در خانه‌ای جدید مستاجر است. او درباره جدایی احمدی‌نژاد و مشایی می‌گوید: این دو با هم فامیل هستند و نمی‌توانند همدیگر را نبینند اما آقای مشایی مدت دو سال است که از سیاست کنار رفته‌اند، البته این بدان معنا نیست که نظری درباره سیاست نداشته باشند اما اصلا دخالتی در کارهای سیاسی نمی‌کنند. اینکه می‌گویند مشایی و احمدی‌نژاد جدا شدند و همدیگر را ملاقات نمی‌کنند کمی خنده‌دار است، بالاخره اینها فامیل هستند و همدیگر را می‌بینند. اما این اظهارات شریف‌زاده با اخباری که از شمال کشور می‌رسد تناقض دارد چرا که هر از چندگاهی در سایتهای محلی گیلان و مازندران خبر حضور مشایی و جلسات او منتشر می‌شود، پس با قاطعیت نمی‌توان این ادعای شریف‌زاده را پذیرفت، البته شریف‌زاده ادامه داده که منظور از جدایی، دوری سیاسی و دخالتی است که در مسائل سیاسی داشته باشند است که ندارند و بالافاصله بعد از این جمله می‌گوید: البته احمدی‌نژاد هم برنامه‌ای سیاسی ندارد و کلا یا فعلا قصد حضور در عرصه سیاست را ندارد. او تاکید می‌کند: احمدی‌نژاد قصد ورود به عرصه سیاسی کشور را ندارد، مجلس و ریاست جمهوری را که می‌دانم ندارد اما معلوم نیست بعدا هم نداشته باشد. شریف‌زاده اما کمی درباره این روزهای احمدی‌نژاد می‌گوید و اشاره می‌کند که اکنون احمدی‌نژاد به بازخوانی آرمانهای امام خمینی (ره) به صورت مستمر مشغول بوده و این بازخوانی را با هدف قرار گرفتن در مسیر انقلاب انجام می‌دهد و این‌طور نیست که بی‌هدف کاری را انجام دهد. او می‌گوید البته این مطالعه تنها فعالیتی نیست که رئیس دولت‌های نهم و دهم امروزه پیش گرفته و احمدی‌نژاد در کنار این کار به بررسی و کشف ترفندهای نفوذ استکبار مشغول است و می‌توان گفت نشان دادن تاکتیک‌های استکبار جهانی را پیش گرفته‌است. برای این مهم هم هدفی وجود دارد و الان دوستان احمدی‌نژاد با هم می‌نشینند و از آرمان‌های امام خمینی می‌گویند تا با مرور این آرمانها یادآوری کنند چطور می‌شود جلوی خروج انقلاب از مسیرش را گرفت.

 

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.