stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 174151
  • 16 مهر 1399 - 21:29
1

انتقاد تند نماینده قزوین از انتصابات گسترده استاندار

انتقاد تند نماینده قزوین از انتصابات گسترده استاندار
قزوین – قلم – لطف الله سیاهکالی مرادی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس و رییس مجمع نمایندگان استان با انتشار توییتی از انتصابات و تغییرات مدیریتی نسبتا گسترده اخیر استاندار قزوین انتقاد کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، در این توییت که روز چهارشنبه منتشر شده، آمده است: “پیوند بر درخت خشکیده فقط جوانه‌ها را می‌خشکاند”

در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید!! شاهد تغییرات مدیریتی نستبا گسترده‌ای از سوی استاندار قزوین هستیم.

این اقدام در این مقطع اتلاف منابع است و…

#درخت_خشکیده

استاندار قزوین ابتدای هفته جاری، هفت نفر را در پست‌های میانی فرمانداری و بخشداری تاکستان، قزوین،آبیک و بویین زهرا منصوب کرد که برخی از آنها طی سال‌های اخیر بلامتصدی و خالی بودند و ظاهرا انتصاب این افراد نیز در این مقطع، دردی از مشکلات مردم دوا نخواهد کرد.

به دنبال شکل گیری جو منفی نسبت به این موضوع، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین واکنش نشان داد و به گفت: ‌انتصابات اخیر در دستگاه‌های زیر مجموعه استانداری قزوین بدون نگاه جناحی و در راستای ارتقای جایگاه مدیریتی این استان صورت گرفته است.

منوچهر حبیبی افزود: تغییر و تحول در هر دستگاه و جایگاهی امری طبیعی است و انجام این امر براساس ملاک‌ها و معیارهای تعیین شده، این امکان را فراهم می‌کند تا نظام مدیریت و خدمت رسانی به سمت ارتقا، کارآمدی، شفافیت و مطلوبیت حرکت کند.

وی با بیان اینکه انتخاب و انتصاب افراد برای پست‌های مدیریتی مبتنی بر حساسیت و دقت صورت می‌گیرد، افزود: بر همین مبنا تغییر و جابه جایی تعدادی از مدیران میانی در پست‌های اخیر از این قاعده مستثنی نبوده و قطعا معیارها و ملاک‌های متناسب با شرایط موجود و سطح تعاملات مد نظر بوده است.

این مسوول با اشاره به نکاتی که در انتصابات اخیر مورد توجه و دقت مدیریت ارشد استان بوده است، افزود: شایستگی، تجربه و کارآمدی افراد از ویژگی‌های برجسته این انتصابات بوده و سوابق خدمتی این افراد در بدنه وزارت کشور کاملا رعایت شده است.

حبیبی گفت: التزام به اصول و اهداف نظام و پایبندی افراد به شعارها و میثاق دولت با مردم از ملاک‌های انتخاب افراد بوده و میزان و سطح تعامل با سایر مسوولان منطقه مورد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه افراد منصوب شده از هر دوجریان فکری هستند، افزود: در این انتصابات از هرگونه نگاه جناحی اجتناب شده و انتصابات اخیر در راستای ارتقای جایگاه مدیریتی و تکمیل پست‌های بلا تصدی صورت گرفته است.

این مسوول با بیان اینکه ۶ نفر از منصوبان اخیر براساس کارآمدی ارتقا یافته‌اند، افزود: باید همه مسوولان و مدیران استان، خدمت و رضایتمندی مردم را سرلوحه وظایف و مسوولیت خود قرار دهند تا بتوان در مسیر انقلاب و آرمان‌های شهدا و امام راحل گام برداشت

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.