stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 17414
  • 10 آذر 1394 - 9:57
2

انصاری: واجدان شرایط باید بتوانند در رقابت‌ مجلس خبرگان شرکت کنند

انصاری: واجدان شرایط باید بتوانند در رقابت‌ مجلس خبرگان شرکت کنند

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: افرادی که واجد شرایط هستند باید بتوانند در رقابت‌های مجلس خبرگان شرکت کنند و جایگاه وزین انتخابات خبرگان مورد توجه قرار بگیرد.

قلم | qalamna.ir :

IMAGE635211585657966085حجت‌الاسلام والمسلمین مجید انصاری با بیان اینکه وظیفه دولت قانونی و اخلاقی و شرعی این است که انتخابات را در ‌‌نهایت بی‌طرفی برگزار کند که این کار را هم خواهد کرد٬ اظهار داشت: هر برنامه‌ای که به حضور بیشتر احزاب و اقشار مختلف مردم بینجامد در دستور کار دولت قرار خواهد گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای احدی جز مرزهای قانون وجود ندارد٬ گفت: در تفسیر مرزهای قانون نباید نگاه و گرایش سیاسی دخیل باشد و امیدوار هستیم شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها بر اساس موازین قانونی با سعه صدر و تشریک مساعی ان‌شاءالله انتخابات پرشور و حماسی در کشور داشته باشیم و مجلسی در شأن نظام جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی با اشاره به انتخابات خبرگان و اهمیت انتخابات آن٬ اظهار داشت: گرچه عرصه رقابت انتخاباتی همیشه باید اخلاق‌مدار باشد٬ اما در خبرگان این مسئله ضروری‌تر است و باید جایگاه خبرگان مورد توجه قرار بگیرد و افرادی که واجد شرایط هستند باید بتوانند در رقابت‌های مجلس خبرگان شرکت کنند و جایگاه وزین انتخابات خبرگان مورد توجه قرار بگیرد.

انصاری با اشاره به تفاهمی که بین دولت و مجلس ایجاد شده است٬ گفت: هرچقدر جلو‌تر آمدیم فضای تفاهم دولت و مجلس بیشتر شد و الان در سطح قابل قبولی از تعامل هستیم و در مسئله برجام باید از اکثریت و به خصوص رئیس مجلس تشکر کنیم و بر خلاف پیش‌بینی‌ها روابط مجلس و دولت روز به روز بهتر شده است و بتوانیم روز به روز به سمت تعامل بیشتر مجلس و دولت پیش برویم. / ایلنا

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.