stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 17398
  • 10 آذر 1394 - 0:56
4

محمدرضا خاتمی: بیش از ۷۰ درصد مردم به اصلاح‌طلبان رای می‌دهند

محمدرضا خاتمی: بیش از ۷۰ درصد مردم به اصلاح‌طلبان رای می‌دهند

نائب رییس مجلس ششم گفت:اشتباه اصولگرایان عاقل این است که با تندرو‌ها یا پایداری ائتلاف کنند؛ اصولگرایی هم مرام خود را دارد و بهتر است به صورت محترمانه رقابت کنیم.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا خاتمی عصر امروز -طی سخنانی در همایش «معمای اسفند» در دانشکده روان‌شناسی دانشگاه تهران با تاکید براینکه دانشگاه باید مرکز جوشش فکر و اندیشه باشد، گفت: دانشجویان همواره محور همه تحولات در امور سیاسی و اجتماعی کشور ما بوده‌اند. 

نائب رییس مجلس ششم در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا حمله به تجمعات قانونی نگران کننده نیست؟ گفت: خشونت‌های میدانی را نگران کننده نمی‌دانیم و آن را به فال نیک می‌گیریم چرا که طرف مقابل تصور می‌کند صحنه را باخته و به دنبال خشونت است. 

خاتمی  به برخی از نظرسنجی‌ها اشاره کرد و  گفت: در حال حاضر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بیش از ۷۰ درصد مردم به کاندیداهای اصلاح طلبان در آینده رای می‌دهند و اقبال به این سمت بیشتر است. طرف مقابل نیز احساس می‌کند می‌تواند ما را عصبانی کند تا پاسخ دهیم اما باید ما آگاه باشیم و نقشه آنان را خنثی کنیم. 

وی بر لزوم حفظ مرزهای هویتی  در بحث ائتلاف تاکید کرد و افزود: ما برای شخصیت‌هایی مثل ناطق نوری احترام قائلیم اما ناطق نوری وقتی ناطق است که محور اصولگرایان باشد؛ او نماینده‌ای از طرف ما نیست که وی را در لیست خود قرار دهیم. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: لاریجانی و ناطق باید خودشان محور باشند و اصولگرایان عاقل و معتدل باید با هم متحد شوند و جناح قوی تشکیل دهند و رقابت کنند که در این صورت جایی برای تندرو‌ها نمی‌ماند. 

این فعال سیاسی تصریح کرد: اشتباه اصولگرایان عاقل این است که با تندرو‌ها یا پایداری ائتلاف کنند؛ اصولگرایی هم مرام خود را دارد و بهتر است به صورت محترمانه رقابت کنیم.  

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اگر یکی از مردم من باشم غلط میکنم به اصلاح طلبان رای بدهم
    اصلاح طلبانی که علیرغم تمام خوبیهایشان آمدند و امثال گلشیفته ها را برای مردم ایران الگو کرده و فحشا را بدتر از صدا و سیمای فاسد ایران ترویج کردند
    صدا و سیمایی که هر دوز و کلک و انواع و اقسام دروغ گفتن را ترویج می دهد و با مردم و دردشان کاری ندارد
    الان مدل تغییر یافته اصلاح طلبان دولت راستگویان یا روحانی بدقول است
    به امید خدا و به نوبه خودم در انتخابات پیش رو چنان تودهنی به فک دولت دروغگویان بزنم آی بزنم آی بزنم
    رای من را که با دروغ گرفتند پس می گیرم حالا با تمام وقاحت دارند قیمت ارز را می برند بالا تا مردمی را که دروغ اینها را باور کردند شکنجه کنند
    پیامبر ص : لعنت خدا بر دروغگو هرچند از روی شوخی بگوید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.