stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 173945
  • 16 مهر 1399 - 11:43
0

اتصال ۱۴ مدرسه قزوین به شبکه فیبر نوری

اتصال ۱۴ مدرسه قزوین به شبکه فیبر نوری
قزوین - قلم - مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: 14 مدرسه استان به شبکه فیبر نوری متصل شده است تا با کمترین مشکل برای آموزش دانش آموزان اقدام کنند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، محمدرضا نصرآبادی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار البرز، افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و استفاده دانش آموزان از برنامه های آموزشی ، ۱۴ مدرسه به شبکه فیبر نوری متصل شد و با تفاهم نامه بین استانداری بنا داریم مدارس را با پهنای باند مناسب و سرعت بالا به شبکه فیبرنوری متصل کنیم.
وی افزود: در این دوران همکاران ما تلاش مضاعف کرده اند تا امکانات مخابراتی و بستر دیتا و استفاده از شبکه های مجازی آموزش را برای مردم تسهیل کنند.
نصرآبادی با توجه به موقعیت شهر صنعتی البرز گفت: بنا داریم تا به زودی کلیه شهرکهای صنعتی استان را به شبکه فیبرنوری متصل کنیم تا واحدهای تولیدی بتوانند احتیاجات خود را از طریق بستر ارتباطات مرتفع نمایند.
در این دیدار نصیری فرماندار شهرستان البرز ضمن تبریک انتصاب نصرآبادی، گفت: مردم امروزه از دستگاه های اجرایی متوقع هستند تا مسائل و مشکلات آنان را حل نمایند که در این میان مخابرات نقش ویژه ای به لحاظ زیرساخت‌های فناوری در حوزه‌های مختلف اشتغال، کسب و کارها و آموزش دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.