stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 173566
  • 15 مهر 1399 - 8:22
1

استاندار قزوین: قلم از وصف رشادت‌های نیروی انتظامی قاصر است

استاندار قزوین: قلم از وصف رشادت‌های نیروی انتظامی قاصر است
قزوین – قلم– استاندار قزوین گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اقتدار همیشگی و تقدیم شهدای بسیاری، گوهر گرانبهای امنیت را برای جامعه فراهم کرده‌اند که بیان و قلم در وصف رشادت‌های آنها قاصر است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه با صدور پیام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، افزود: برقراری نظم و امنیت در جامعه از مولفه‌های اساسی پیشرفت و توسعه کشور محسوب می‌شود و شکل‌گیری و بقای آن در سایه تلاش‌های خالصانه نهادهایی است که با جانفشانی و فداکاری، امنیت و آرامش را برای مردم عزیز ایران به ارمغان می‌آورند.

 نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اقتدار همیشگی با اقدامات قاطع خویش ضمن ناامن کردن فضا برای متخلفان و تبهکاران همواره در کنار مردم عزیز، گوهر گرانبهای امنیت را فراهم کرده‌اند و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم نموده‌اند که بیان و قلم در وصف آن رشادت‌ها قاصر است.

 فرماندهی محترم و نیروهای خدوم انتظامی استان در ماه‌های اخیر با تلاش‌های شبانه روزی خود جلوه‌های بی بدیلی از فداکاری و ایثار را در پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا و صیانت از سلامت شهروندان رقم زده‌اند.

 اینجانب برخود فرض می‌دانم ضمن قدردانی از سبزپوشان عرصه امنیت و اقتدار در نیروی انتظامی، فرارسیدن این هفته را به محضر فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان، افسران و سربازان عزیز این نیروی مخلص به ویژه در استان قزوین تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند رحمان موفقیت روز افزون را برای این عزیزان مسالت کنم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.