stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 172858
  • 12 مهر 1399 - 22:42
4

کاروان شادی هواداران پرسپولیس در قزوین به راه افتاد

کاروان شادی هواداران پرسپولیس در قزوین به راه افتاد
قزوین – قلم- کاروان شادی هواداران پرسپولیس شامگاه شنبه بعد از پیروزی این تیم مقابل النصره عربستان و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا در شهرهای مختلف قزوین به راه افتاد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، جمعی از مردم قزوین به ویژه جوانان در خیابان‌های این شهر بعد از کسب این پیروزی به جشن و شادی پرداختند و خوشحالی خود را با اهتزاز پرچم ایران و تیم پرسپولیس به نمایش گذاشتند.

تعدادی از شهروندان قزوینی به خصوص جوانان و نوجوانان در مناطق ولیعصر، میدان مینودر، خیابان نوروزیان و …در حالی که پرچم تیم پرسپولیس را در دست داشتند، سوار بر اتومبیل و موتورسیکلت، شادی خود را بروز دادند.

حرکت همزمان تعداد زیادی از موتورسیکلت‌ها و خودروها در شهر قزوین موجب ایجاد ترافیک سنگین در برخی از مسیرهای شهر قزوین از جمله بلوار امام خامنه‌ای و میدان مینودر شد که با ورود نیروهای پلیس و وضع محدودیت‌های ترافیکی مدیریت شد.

تیم پرسپولیس امشب با برتری در ضربات پنالتی مقابل تیم النصر عربستان قوی‌ترین رقیب خود به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

پرسپولیس ایران پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش و بدون حضور عیسی آل‌کثیر محروم و احسان پهلوان اخراج شده در وقت‌های اضافه، در پنالتی‌ها مقابل النصر عربستان به برتری رسید و جشن صعود به فینال گرفت.

 پرسپولیس در نیمه اول با گلزنی مهدی عبدی جانشین آل‌کثیر به بازی برگشت و کار را به تساوی یک بر یک کشاند و در ادامه با ۱۰ نفر، حدود ۲۰ دقیقه جنگید و کار را به ضربات پنالتی کشاند.

در ضربات پنالتی، پرسپولیس با درخشش لک که یک پنالتی را مهار کرد پنج بر سه برد و با شایستگی به فینال آسیا رسید.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.