stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 172549
  • 12 مهر 1399 - 2:48
3
از دانشمندان و علمای هرسینی تا سرداران سپاه کشورمان؛

بیایید تا برای تان از «هرسین» بگویم!/ سیل آمد و استاندار را با خود به هرسین آورد!

بیایید تا برای تان از «هرسین» بگویم!/ سیل آمد و استاندار را با خود به هرسین آورد!
هرسین؛ شهر پروفسورها و جراحان قلب در جهان، هرسین؛ شهر علمای بزرگ و فقهای معظم، هرسین؛ شهر فرماندهان و سرداران انقلابی و شهادت طلب که این روزها حال و روزش دستخوش عملکرد ضعیف و توام با توهین مدیرانی شده است که با بی تدبیری به موجب اندک بارش بارانی روستاهای آن را سیل فرا می گیرد و به مردمان این خطه آسیب جدی می رساند.
قلم | qalamna.ir :

حسام الدین شیخی – روزنامه نگار: کمی آن سو تر از کاخ سفید رنگ استانداری کرمانشاه شهری است که در آن صدای فریاد اهالی زجر کشیده و انقلابی روستایی سیل زده چون آب رودخانه از جفای برخی مدیران طغیان کرده است. هرسین شهری با قدمتی ۸۵۰۰ ق.م؛ تا کنون سرزمین مشاهیر و نخبگان و مردمانی انقلابی و شهادت طلب بوده است.

از برجسته ترین پروفسورها و جراحان برجسته قلب در جهان تا فرماندهان و سرداران انقلابی و شهادت طلب، از علمای بزرگ و فقهای معظم تا ورزشکاران و هنرمندان بسیاری که از سینه این سرزمین و از میان این مردم زجر کشیده سر بر آورده اند و به این آب و خاک خدمت نموده اند.

حالا این روزها حال و روز هرسین دستخوش عملکرد ضعیف مدیرانی شده است که با بی تدبیری به موجب اندک بارش بارانی روستاهای آن را سیل فرا می گیرد و خسارات بسیاری را به این مردم شریف و مظلوم تحمیل می کند.

مردمی که با زجر بسیار فغان بر می آورند که هیچ چیزی دیگر برای ما باقی نمانده است و مسئولین استان نیز هیچ کاری برای مان نکرده اند و صرفا برای نمایش و گرفتن عکس یادگاری به بازدید از ویرانهء خانه های مان آمده اند!

روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن اهالی روستای کهریز هرسین نسبت به بازدید استاندار کرمانشاه اعتراض داشتند، در این ویدیو یکی از اهالی این روستا می گوید محافظین نگذاشتند با استاندار حرف بزنیم و به ما گفته اند عقب بروید و کرونا دارید و بو می دهید!

انتظار می رود استاندار کرمانشاه نسبت به اعتراضات مردم و توهین به این ملت شریف که در این ویدیو نقل شده است پاسخگو باشند، آیا اینگونه برخورد زشت و ناجوانمردانه با مردم زجر کشیده و انقلابی روستاهای هرسین که گرفتار سیل شده و تمام هستی شان را از دست داده اند سزاوار است؟

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.