stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 172293
  • 10 مهر 1399 - 16:14
3
در دیدار فرماندهان مرزبانی و قرارگاه نجف اشرف مطرح شد:

امنیت، زمینه ساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است/ امنیت در سایه اشراف اطلاعاتی و آمادگی رزمی بدست می‌آید

امنیت، زمینه ساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است/ امنیت در سایه اشراف اطلاعاتی و آمادگی رزمی بدست می‌آید
کرمانشاه/قلم: در راستای راهبردهای فرماندهی مرزبانی ناجا مبنی بر ارتقای تعاملات و کاهش آسیب پذیری ها و نیز تعامل و تبادل آخرین اخبار امنیتی و عملیاتی نوار مرز و هماهنگی های عملیاتی و اطلاعاتی، فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با فرمانده قرارگاه نجف در ستاد فرماندهی مرزبانی استان دیدار و گفتگو نمود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، در راستای راهبردهای فرماندهی مرزبانی ناجا مبنی بر ارتقای تعاملات و کاهش آسیب پذیری ها و نیز تعامل و تبادل آخرین اخبار امنیتی و عملیاتی نوار مرز و هماهنگی های عملیاتی و اطلاعاتی، سردار الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف سپاه پاسداران استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سردار الهی؛ امنیت را زمینه ساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دانست و با توجه به اینکه از راهبردهای مرزبانی ارتقای تعامل درون و برون سازمانی می باشد، اظهار داشت: همدلی و وحدت نیروهای مستقر در منطقه عامل برقراری امنیت پایدار بوده و خدمت به مردم در هر لباسی عبادت است.

وی ضمن اشاره به حدیث شریف”النعمتان مجهولتان الصحه والأمان” بیان کرد: جنبه های امنیت در هر منطقه شامل مواردی از جمله اقتدار نیروهای مسلح، اقتصاد پایدار و معیشت مردم، انسجام ملی مذهبی و… است که به فضل الهی و با تلاش‌های مسؤلان دلسوز کشور در میان تلأطم جریانات نا امنی منطقه و جهان، جمهوری اسلامی ایران مانند کشتی استواری در بین دریای نا امن تهدیدات به طرف سر منزل اصلی که همانا فرج حضرت ولیعصر (عج) است پیش می رود.

در ادامه سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف با اشاره به دشمنی دشمنان قسم خورده نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و تحرکات معاندین نظام و گروهک های تروریستی تکفیری ضمن آرزوی موفقیت برای مرزداران گفت: ما باید برای ایجاد امنیت بصورت واحد پای کار باشیم و همکاری و تعامل ضریب امنیت را در طول نوار مرز ارتقای خواهد داد و مبنای کار باید حضور مقتدرانه مرزداران در راستای انسداد مرز و پوشش خلأهای مرزی به جهت جلوگیری از سوء استفاده و تردد عوامل معاند نظام باشد.

وی محصول اصلی نیروهای مسلح را امنیت عنوان نمود و افزود: این امنیت در سایه اشراف اطلاعاتی و آمادگی رزم بدست می آید یعنی اینکه یگان‌های نیروهای مسلح از هر لحاظ اعم از عِده و عُده، لجستیک، پشتیبانی، مهندسی آمادگی هر نوع دفاع را از کیان مقدّس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شرایط کلی منطقه را از نظر امنیتی مورد قبول ارزیابی نموده و در عین حال حفظ و ارتقای آمادگی عملیاتی یگان‌های مستقر در مرز را از ضروریات لازم برای تداوم امنیت پایدار منطقه عنوان نمود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.