stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 17156
  • 08 آذر 1394 - 13:24
3

احتمال شکایت حقیقی، گاسپار و تیم ملی از مجری تلویزیون

یکی از مجریان تلویزیونی به احتمال فراوان به زودی راهی دادگاه خواهد شد تا توضیحاتی درباره اظهاراتش در یک برنامه زنده بدهد.

قلم | qalamna.ir :

بهامین تورانی در برنامه زنده توپ که هر هفته پنجشنبه ها از شبکه شما پخش می شود، به انتقاد شدید از کروش، تیم ملی، علیرضا حقیقی و دن گاسپار مربی تیم ملی پرداخت. او که دو میهمان مخالف هم دعوت کرده بود، تمام زمان برنامه اش را به انتقاد از تیم ملی اختصاص داد و خود در قامت یک کارشناس، به نقد عملکرد تیم ملی پرداخت. او در بخشی از برنامه اتفاقات مربوط به بیرون ماندن رحمتی توسط کروش را تسویه حساب شخصی خواند و گفت این اتفاقات به خاطر منافع یک سری آدم خاص است. او همچنین گفت که به زعم رسانه ها، کروش مربی بزرگی است اما از نظر خود او مربی پرتغالی اصلا بزرگ نیست.

تورانی که به اشتباه نام مربی دروازه بان های تیم ملی را گاسپارف خواند، این مربی را عامل انتقال حقیقی به پرتغال دانست و گفت: «گاسپارف در همین برهه(برهه ای که رحمان احمدی و داوری بازی نمی کنند) حقیقی را به لیگ ۲ پرتغال می برد و سپس می شود گلر فیکس تیم ملی ما. اگر حقیقی خوب بود چرا بعد از رحمتی بازی نمی کرد، اگر خوب نبود چطور گلر فیکس تیم ملی شد.»

اظهارات این مجری تلویزیونی بسیار خبرساز بود و با واکنش های متفاوتی در اینستاگرام و فضای مجازی روبرو شد. بهامین تورانی حتی در اینستاگرام تبدیل به آدم معروفی شد و به ناگهان فالوورهایش بالا رفت؛ البته بعضی از این فالوورها به حمایت از او پرداختند و بعضی دیگر هم به انتقاد شدید از این مجری پرداختند.

در حالی که هنوز صدا و سیما ایران واکنش به انتقادها از این مجری نشان نداده، خبر می رسد که به احتمال زیاد مسئولان تیم ملی، علیرضا حقیقی و دن گاسپار از بهامین تورانی شکایت می کنند. از نظر آنها، اظهارات او تشویش اظهان عمومی و افترا به حساب می آید و باید بابت در دادگاه پاسخگوی این اظهارات باشد.

خبرآنلاین، البته علی صادقی تهیه کننده برنامه توپ در شبکه شما امروز در واکنش به شایعات شکایت از تورانی و برنامه اش گفت: «ما توانستیم رضایت خانواده علیرضا حقیقی را برای انصارف از شکایت بگیریم و احتمال نمی دهیم فدراسیون هم شکایتی کند.»

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.