stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 171191
  • 07 مهر 1399 - 12:50
3
از نتایج وعده های توخالی و بی اهمیتی به خواسته های مردم!

وضعیت بغرنج استانداری کرمانشاه!/ افزایش اعتراضات و تجمعات مقابل استانداری

وضعیت بغرنج استانداری کرمانشاه!/ افزایش اعتراضات و تجمعات مقابل استانداری
آیا این ضعف مدیریت استان در خدمات رسانی به مردم نیست که این روزها شاهد تجمعات اعتراض آمیز مقابل درب استانداری کرمانشاه هستیم؟ درخصوص عدم رفع و رسیدگی به مشکلات مردم چه کسی پاسخگو است؟ دلیل بی اهمیتی نسبت به خواسته های مردم چیست؟
قلم | qalamna.ir :

صبح امروز برخی از پرسنل جهاد نصر کرمانشاه مقابل درب کاخ سفید رنگ استانداری نسبت در اعتراض به عدم دریافت حقوق ۱۰ ماه شان تجمع کردند.

همچنین برخی مدیران مهد کودکها به علت تعطیلی چند ماهه و عدم دریافت خسارت نسبت در اعتراض به تعطیلی مجدد آنها مقابل درب استاندار تجمع کردند.

گفتنی است کمتر از یک ماه گذشته اهالی روستای دوچقا و جوره هم نسبت به عدم رفع مشکل آب شرب این روستا و همچنین ۷ روستای دیگر در این محدوده مقابل درب استانداری کرمانشاه اعتراض کردند.

با این تفاسیر احتمال می رود که استانداری کرمانشاه در کنترل اوضاع و رفع موانع و مشکلات مردم دچار ضعف شده باشد که ما این روزها باید شاهد کوتاهی در رسیدگی به مشکلات مردم باشیم. چراکه زمانی یک تجمع اعتراض آمیز بوجود می آید که پس از پیگیری های بسیار و به دفعات مردم درخصوص رفع مشکلات ضروری شان؛ کوتاهی و بی اهمیتی دیده باشند.

وقتی استانداری کرمانشاه در نشست مطبوعاتی استاندار در انتخاب رسانه ها بصورت گزینشی عمل می کند نتیجه آن همین است که این روزها می بینیم. چراکه به رسانه های مردم مدار، ولایت مدار و ملت محور فرصتی نمی دهند تا در خصوص عملکرد سه ساله استاندار کرمانشاه سوال کنند! یا مشکلاتی که در لایه های این جامعه تنیده است را با مدیریت ارشد استان در میان بگذارند! با این حال همچنان منتظر پاسخ و واکنش استاندار کرمانشاه نسبت به وضعیت های بوجود آمده هستیم که ایشان درخصوص عملکرد خود در مدت این سه ساله در استان کرمانشاه به سوالات خبرنگاران از وعده های اشتغال زایی تا پروژه های عمرانی شبهه دار و… پاسخ دهد!

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.