stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 17085
  • 08 آذر 1394 - 10:57
6

سوال محمد شریعتمداری از مخالفان برجام:از مشکلات اقتصادی و فقر و فحشا لذت می برید؟

محمد شریعتمداری از جمله مردان کم حرف کابینه است. این‌بار اما برخی خوشحالی و ابراز احساس‌ها از به موفقیت نرسیدن برجام صدای او را هم درآورده است تا از آنها بپرسد که راز خوشحالی‌شان در چیست و آیا این دسته از افراد از بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی کشور لذت می‌برند؟

قلم | qalamna.ir :

محمد شریعتمداری در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: راز خوشحالی این جماعت از پرت‌شدن «برجام در پرتگاه» چه می‌تواند باشد؟ اگر نظر این جماعت این باشد که برجام مشروط، سند ننگینی است و به این جهت از افتادنش به پرتگاه خوشحالند! که این توهین آشکاری به مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی نظام است! که آن را لازم دانسته و تصویب کرده‌اند!

اگر چنین نیست و چون افتادن برجام به پرتگاه را معادل قطعیت ادامه تحریم‌های وحشیانه دشمن و رانت‌خواری زالوصفتانی نظیر «ب – ز» و همراهان و مسببان آن می‌دانند و از این بابت خوشحالند که این هم باز اعتراف عجیب و بی‌نظیری است! واگر این دو نیست چرا این جماعت اینقدر برای زمین‌خوردن برجام مشروط ذوق‌زده دقیقه‌شماری می‌کنند؟

وی در ادامه نوشت: آیا خوشحالی این جماعت در رنج و عذاب ملت مسلمان ایران است؟ آیا اینها از بی‌ثباتی سیاسی و اقتصادی کشور و در نتیجه تعطیلی کامل واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری و نشاط اقتصادی و مآلا توسعه فقر و بیکاری و فساد و فحشا و… لذت می‌برند؟ آیا این جماعت مرد جنگ با دشمن و مخالف هر گونه سند آتش‌بس حتی موقت، حتی به تشخیص و صلاحدید رهبری نظام، حتی به عنوان یک تاکتیک جنگی برای تقویت قوا و آماده جانبازی و جان‌فشانی در راه آرمان‌های اسلام و قرآن حتی جلوتر از رهبری نظام اسلامی هستند!؟

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.