stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 170294
  • 04 مهر 1399 - 10:00
4

قریشی: فشار حداکثری دشمن با ایستادگی مردم خنثی می‌شود

قریشی:  فشار حداکثری دشمن با ایستادگی مردم خنثی می‌شود
قلم/اصفهان_ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) گفت: حدود ۱۵ عنوان برنامه شاخص در محدوده سرزمینی و همچنین ۱۵۰ خط برنامه پایگاهی در طول هفته دفاع مقدس و تا پایان سال جاری اجرا توسط ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اجرا می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ پاسدار سید احمد قریشی اظهار داشت: همه ساله به مناسبت سالروز آغاز جنگ تحمیلی برنامه‌های مختلفی در سطوح مختلف به مناسبت گرامیداشت این ایام برگزار می‌شد که با توجه به اقتضائات و همچنین توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم و مسئولان، سبک و سیاق برنامه‌ها نیز تغییر کرد.

وی به برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: به تبعیت از سلسله مراتب سازمانی، بسیج و سپاه نشست‌ها و جلساتی را در این راستا برگزار کردند که این برنامه‌ها به رده‌ها و معاونت‌های تابعه ابلاغ شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) تصریح کرد: علاوه بر این با برگزاری جلسات مختلفی با امام جمعه سپاهان‌شهر و  بهارستان و با مشارکت مسئولان شهری اعم از شهرداری، دفتر امام جمعه، شورای تبلیغات و غیره مقرر شد حدود ۱۵ عنوان برنامه شاخص در محدوده سرزمینی و همچنین ۱۵۰ خط برنامه پایگاهی در طول هفته دفاع مقدس و تا پایان سال جاری اجرا شود.

وی یکی از نکات اجرایی برنامه‌های امسال را مستمر بودن آن تا پایان سال خواند و افزود: سبک و سیاق برخی از برنامه‌ها این است که تا پایان سال ادامه داشته باشد و کارهای غالب نمایشگاهی و رزمایشی که نیاز به تجمعات و حضور مردم دارد محدود شد، اما برنامه‌های خلاقانه و هنری گسترش می‌یابند.

سرهنگ قریشی ادامه داد: پیشکسوتان، رزمندگان، آزادگان و جانبازان در قالب گفتگویی صمیمانه تحت عنوان «بازماندگان عشق» ناگفته‌های خود را از دوران دفاع مقدس بیان کردند و پیش‌بینی می‌شود در طول سال در برنامه‌های مختلف از خاطرات این عزیزان در جهت ترویج تفکر و آرمان‌های دفاع مقدس استفاده شود.

وی عطر افشانی مزار شهدا بصورت مستمر و سالانه و همچنین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برشمرد و افزود: در سپاهان‌شهر نمایشگاهی از ادوات و سیر نمایشگاهی در محدوده پارک‌ها و فضای باز مساجد طرح‌ریزی شده که همان‌گونه که خانواده مشغول تفریح و یا گذر از معابر و یا استفاده از فضای باز مساجد هستند، از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.