stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 170291
  • 04 مهر 1399 - 11:00
4
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان:

معرفی فرهنگ ایثار و شهادت، دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است

معرفی فرهنگ ایثار و شهادت، دستاورد عظیم انقلاب اسلامی است
قلم/اصفهان_مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: ترویج و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و برجسته‌سازی نقش شهدا به عنوان دستاورد عظیم انقلاب اسلامی نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در طول سال باید صورت گیرد.
قلم | qalamna.ir :

سردار مجتبی شیروانیان افزود: با توجه به تاثیر این دوران در تداوم انقلاب باید به ابزار هنر انقلابی از تحریف و فراموشی آن جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: ترویج و معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و برجسته‌سازی نقش شهدا به عنوان دستاورد عظیم انقلاب اسلامی نه تنها در هفته دفاع مقدس بلکه در طول سال باید صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان ادامه داد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ و شیوه زندگی شهدا و ایثارگرانی است که بی‌هیچ چشمداشتی و تنها با روحیه ولایتمداری و دفاع از سرزمین، از جان خود گذشتند و رفتند.

سردار شیروانیان با اشاره به برنامه‌های از پیش تعیین شده برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس یادآور شد: در قالب ۴۰ هفته برنامه‌های متعدد و بیشتر در قالب مجازی ناشی از شیوع بیماری کرونا برای بزرگداشت این هفته آغاز شده است.

وی تجدید میثاق با شهدای گمنام و آیین نمادین تجلیل از جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت و ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب و برپایی نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس را از مهمترین برنامه‌های این هفته برشمرد و دیگر برنامه ها همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان افزود: پیش بینی برای حضور پنج هزار پیشکسوت دفاع مقدس در این برنامه‌ها صورت گرفته بود که با توجه به شرایط کرونا و رعایت فاصله‌گذاری و موارد بهداشتی، این برنامه بصورت محدود برگزار ‌شده است.

شیروانیان برپایی نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس به مدت یک ماه در این موزه را از دیگر برنامه‌های هفته برشمرد و افزود: این نمایشگاه در ۲ بخش سخت‌افزاری با نمایش تجهیزات و ادوات غنیمتی و خودی و بخش نرم‌افزاری در قالب ۴۰ غرفه، دستاوردها و نقش دستگاه‌های مختلف در دوران دفاع مقدس به معرض نمایش گذاشته است.

استان اصفهان در دفاع مقدس افزون بر ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.