stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 170282
  • 04 مهر 1399 - 9:00
2
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

اردستان قطب نساجی استان می شود

اردستان قطب نساجی استان می شود
قلم/اصفهان_ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به فعالیتی که در حوزه نساجی انجام شده شهرستان اردستان به سمت قطب نساجی استان حرکت می کند.
قلم | qalamna.ir :

عیسی منصوری در کارگروه اشتغال شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: جریان خوب فعالیت، مدیریت و اقتصاد در شهرستان اردستان وجود دارد که در دیگر مناطق کشور کمتر است. با روندی که در حوزه اشتغال شهرستان اردستان وجود دارد مشکل بیکاری به زودی از این منطقه برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به پتانسیل هایی که در حوزه گردشگری شهرستان اردستان وجود دارد، افزود: مسئولان شهرستان و افرادی که در حوزه گردشگری فعالیت می کنند، اگر بخواهند اتفاق خوبی در این بخش بیفتد باید اردستان را کم کم به سمت مقصد گردشگری ببرند و بازار افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند را تقویت کنند که در این موضوع تسهیلات بلاعوض قابل توجهی به متقاضیان پرداخت می شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تجربه نشان داده است که ایجاد فرصت شغلی که مبتنی بر پرداخت تسهیلات باشد، چندان بادوام و پایدار نیست، گفت: به عقیده بنده اشتغالی که با وام شروع شود پایدار نیست، زیرا مشکل کسی را برطرف نمی کند. برای ایجاد اشتغال باید ابتدا توانمندسازی اقتصادی ایجاد شود.

منصوری با بیان اینکه راه حل مشکل اشتغال در کشور هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بین نقش هماهنگ کننده را دارد، تصریح کرد: سیاست وزارت تعاون کار حمایت از واحدهای اشتغال خرد است. زیرا سهم مشاغل خرد با کمتر از ۱۰ نفر فرصت شغلی و همچنین مشاغل خانگی در رونق و توسعه اشتغال قابل توجه است که خوشبختانه در شهرستان اردستان این واحدها وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت پررونق بخش دامپروری در شهرستان اردستان، گفت: برای اینکه بتوانیم از صنعت دامپروری به نحو مطلوب بهره مند شویم باید مرکز اصلاح نژاد دام در شهرستان اردستان راه اندازی شود که برای این کار هرگونه که بتوانیم به بخش خصوصی تسهیلات پرداخت می کنیم.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه با توجه به فعالیتی که در حوزه نساجی انجام شده شهرستان اردستان به سمت قطب نساجی استان حرکت می کند، گفت: باید کمک شود که واحدهای صنعتی بخش نساجی قوی تر شوند تا خودشان بتوانند بخش های دیگر این حوزه را گسترش دهند. افزایش قیمت ارز در کشور به نفع صنعت نساجی حرکت کرد و اگر ویروس کرونا کمرنگ شود موضوع نساجی رشد چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.