stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 170090
  • 03 مهر 1399 - 9:15
1

هاشم‌‌زاده دستیار شمسایی در گیتی‌پسند شد

هاشم‌‌زاده دستیار شمسایی در گیتی‌پسند شد
قلم/اصفهان_مربی سابق تیم ملی فوتسال دستیار وحید شمسایی در تیم گیتی‌پسند اصفهان شد.
قلم | qalamna.ir :

محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی فوتسال پس از استعفا از تیم ملی و با مذاکره با مدیران گیتی‌پسند جهت فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به عنوان دستیار وحید شمسایی، مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند شد.

هاشم‌زاده همراه با تیم ملی چه در دوران بازیگری چه مربیگری عناوین متعدد بین‌المللی از جمله مقام سومی جهان و قهرمانی‌های متعدد آسیایی را در کارنامه خود دارد.

هاشم‌زاده پیش از این نیز سابقه مربیگری و بازیگری در گیتی‌پسند را دارد و هر سه عنوان قهرمانی گیتی‌پسند در لیگ برتر فوتسال با این مربی بااخلاق و بادانش کسب شده بود.

گفتنی است، گیتی‌پسند که با هدایت وحید شمسایی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال حضور می‌یابد، تاکنون بازیکنانی مانند سپهر محمدی، مهران رضاپور، وحید شفیعی، مهدی مصطفایی، سعید افشار، سیدحسین حسینی، علیرضا وفایی، قدرت بهادری، مجتبی امیرخانی، بهروز جعفری و فرهاد توکلی را به خدمت گرفته است.

همچنین حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، سعید احمدعباسی، میثم برمشوری، محمدرضا سنگ‌سفیدی، بهزاد رسولی، مسعود یوسف و مهدی مهدی‌خانی قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند و مهران عالیقدر و محمد کشاورز نیز از جمع قرمزپوشان اصفهانی جدا شدند.آلکس فالکون و والکس رایماندو دو بازیکن برزیلی گیتی‌پسند نیز با اتمام قراردادشان به کشور خود بازگشتند.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار است با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شود.تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته نخست این رقابت‌ها مهمان ستارگان ورامین خواهد بود. هایپر شاهین‌شهر دیگر نماینده استان نیز به مصاف فودکا تهران می‌رود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.