stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 170048
  • 03 مهر 1399 - 12:00
3

اشکستانی: منتظر تفویض اختیار استانی برای دورکاری هستیم

اشکستانی: منتظر تفویض اختیار استانی برای دورکاری هستیم
قلم/اصفهان_معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان گفت: هنوز دستور تفویض اختیار استانی برای تعطیلی ادارات و دورکاری کارمندان در اصفهان اعلام نشده است و پس از کسب این اجازه، بنا به تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونای استان نتیجه اعلام می شود.
قلم | qalamna.ir :

نعمت الله اشکستانی اظهار کرد: اختیارات استانی برای تصمیم گیری در خصوص دورکاری و یا تعطیلی ادارت استان اصفهان هنوز داده نشده است.

وی با بیان اینکه بنا به پیگیری استاندار اصفهان درخواست تفویض این تصمیم گیری ارسال شده است، افزود: در صورت دادن این اختیار به استان اصفهان، تصمیم گیری در مورد شیوه اجرای دورکاری و تعطیلی ادارات استان در ستاد مقابله با کرونای استان بررسی و نتیجه به اطلاع خواهد رسید.

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان، تصریح کرد: در حال حاضر، اولویت دورکاری برای کارمندان دارای بیماری زمینه ای، زنان باردار، افراد درگیر با بیماری کووید ۱۹ و افراد پرخطر است که می توانند از شرایط دورکاری استفاده کنند، اما موضوع شیفت بندی ادارات و یا دورکاری کارمندان در استان اصفهان هنوز اعلام نشده است.

اشکستانی افزود: با درخواست استاندار، ممکن است به سمت شیفت بندی برویم و در صورت تصویب این تصمیم در ستاد مقابله با کرونای استان، تمام مدیران ادارات اصفهان ملزم به رعایت این قانون هستند و اینکه مدیری به دورکاری اعتقاد ندارد معنی ندارد.

وی درخصوص کارمندان که به بیماری مبتلا هستند و ممکن است در محل کار حضور داشته باشند، گفت: درحال حاضر تنبیه و جریمه برای کسانی که کرونا دارند و اطلاع نمی دهند، در نظر گرفته شده است. همچنین با کسانی که در محل کار پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، نیز برخورد می شود.

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: تا زمانیکه نتیجه دورکاری یا تعطیلی ادارات اصفهان اعلام شود، تمام کارمندان ملزم به رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک در محل کار هستند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.