stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 169962
  • 03 مهر 1399 - 0:39
1

امضا تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شیراز و ارتش

امضا تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی شیراز و ارتش
تفاهم نامه همکاری علمی بین دانشگاه صنعتی شیراز و صنایع دفاع کشور منعقد شد.
قلم | qalamna.ir :
معاون هماهنگ کننده ارتش در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری علمی در دانشگاه صنعتی شیراز با تشریح ضرورت همکاری بین دانشگاه و صنایع دفاعی کشور گفت: براساس این تفاهم نامه همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف علمی و آموزشی بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه صنعتی شیراز تقویت می‌شود

امیر دریادار سیاری افزود:امروز جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده و محکم ایستاده است.

معاون هماهنگی کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن به روش‌های مختلف تهدیداتی علیه ما داشته و خواهد داشت، اما برای اینکه بتوانیم استقلال، تمامیت ارضی، انقلاب و امنیت خود را حفظ کنیم نیاز داریم توانمندی‌های دفاعی را افزایش دهیم.

امیر سیاری، بهترین دفاع را آمادگی برای حمله دانست و گفت: در حوزه دفاع و برای حفظ استقلال، خود باید به فکر حال و آینده باشیم و تهدیدات ۲۰ سال آینده را بشناسیم و برای مقابله با این تهدید‌ها برنامه ریزی کنیم .

وی افزود: در آینده آنچه در میدان جنگ حاکم است علم و دانش است و هر کشوری علم و دانش و فناوری و ابزار برتر و بهتری داشته باشد قطعا در میدان جنگ پیروز خواهد بود .

وی ادامه داد : البته حتما نباید جنگی اتفاق بیفتد، اما اگر صلح می‌خواهیم باید آماده جنگ باشیم یعنی باید توان بازدارندگی مان بالا باشد و آنقدر قوی باشیم که دشمن فکر تعرض به ما را نداشته باشد.

امیر دریادار سیاری گفت: برای برخورداری از توان دفاعی بالا باید از توان شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها نیز در این زمینه استفاده کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: یک تیم متخصص از معاونت جهاد و تحقیقات ارتش به دانشگاه صنعتی شیراز خواهند آمد و به صورت فنی و تخصصی با کار‌های این دانشگاه آشنا می‌شوند تا از توانمندی‌های این مرکز علمی بهره گرفته شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.