stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 169955
  • 03 مهر 1399 - 18:55
2
بازوند و گردابِ رسانه ها

همه کارهای نکردهء بازوند!/ چرا استانداری کرمانشاه در پیامرسان فیلترشده فعالیت می کند؟/ این تازه شروع ماجراست…

همه کارهای نکردهء بازوند!/ چرا استانداری کرمانشاه در پیامرسان فیلترشده فعالیت می کند؟/ این تازه شروع ماجراست…
بازوند باید تا دیرتر از این نشده دست بنجباند یا فکری به حال تیم رسانه ای اش در استانداری بکند یا با مردم استانی که سه سال است آن را مدیریت می کند؛ از کارهای کرده ای که در انعکاس نتایج آن برای مردم کوتاهی شده شخصا سخن بگوید که اگر جز این باشد همه کارهای صورت گرفته بازوند با ضعف شدید تیم رسانه ای و اشتباه گرفتن رسانه با انعکاس یک طرفه، چیزی جز یک نمایش برای او باقی نخواهد ماند.
قلم | qalamna.ir :

 حسام الدین شیخی – روزنامه نگار: تصور کنید به جای هوشنگ بازوند، استاندار شده اید و تمام راه ها، جلسات، مذاکرات، وعده ها و اقداماتی که او برای کرمانشاه انجام داده است را می گذرانید! از بدو ورود که با زلزله شروع شد تا سیل و کرونا، و تمام برنامه های اقتصادی از صنعت توریسم و ذوب آهن و پالایشگاه و راه سازی و پروژه های عمرانی نیمه کاره بسیار و … تا بودجه هایی که برای طرح های مهم استان باید از دولت تامین کنید! حالا سر و کله زدن با مدیران ناتوان و نماینده های زرنگ و سرمایه دارانِ بی رحم و … هم بماند! کار بسیار دشواری است مدیریت استانی که سال هاست با مشکلات روی هم انباشه شده دست و پنجه نرم می کند.

فارغ از وضعیت اقتصادی خرابِ این روزهای کشور که بیش از هر جایی تنگدستی مردم در این استان ملموس تر است، دست بر قضا بازوند در کرمانشاه کار کرد؛ بسیار هم! اما هرچه او کرد جز عکس های حضور او در جلسات و توضیحات مختصر چیزی از او دیده نشد! شاید بزرگترین لطمه را تیم رسانه ای او وارد کرده است که از خبر و رسانه صرفا گرفتن چهار عدد عکس با موبایل که عموماً خود عکاس هم در عکس حضور دارد و به دوربین زل زده و رساندن این پیام که هم اکنون جلسهء استاندار آغاز شد! و از این قبیل پیام ها آن هم در یک پیامرسان فیلتر شده! به معنای واقعی کار رسانه ای نیست!
در قدم نخست رسانه باید ماحصل یک جلسه را پیگیری نماید و آنچه را که از درد مردم می کاهد بازتاب دهد! اگر مدیر به دنبال افزایش کیفیت زندگی مردم است حمایت کند و اگر در جایی عملکرد او به سمت کاهش رضایت مردم رفت انتقاد کند و مدیر را از وضعیت پیش آمده و نگرانی مردم آگاه سازد! در قدم بعدی رسانه باید مردمش را از نتایج آگاه کند! اگرنه اینکه همه مدیران در جلسه حاضرند به مثابه حاضری زدن شاگردان یک کلاس است که در نهایت مشخص نیست چه کسی نمره قبولی می گیرد و اینگونه انعکاس ها دردی از مردم را دوا نمی کند! شاید کوچکترین کار تیم رسانه ای یک مدیر این باشد که بطور مثال وضعیت خرابی آسفالت شهر را گزارش دهد و مدیر را هوشیار کند که برای ترمیم آن رسیدگی کند، اینگونه می شود که مردم کارهای انجام شده را “می بینند” و ” حس” می کنند!
بازوند باید تا دیرتر از این نشده دست بنجباند و با مردم استانی که سه سال است آن را مدیریت می کند؛ از کارهای کرده ای که در انعکاس نتایج آن برای مردم کوتاهی شده شخصا سخن بگوید که اگر جز این باشد همه کارهای صورت گرفته بازوند با ضعف شدید تیم رسانه ای و اشتباه گرفتن رسانه با انعکاس یک طرفه، چیزی جز یک نمایش برای او باقی نخواهد ماند و کارنامه ای که هیچگاه در حد و اندازه های واقعی او، به آن پرداخته نخواهد شد! و تنها از او؛ همه کارهای نکرده ای باقی خواهد ماند که نارضایتی مردم را به دنبال خواهد داشت! این تازه شروع ماجراست… و پس از آن؛ مدیر می ماند و گذشته ای که درباره او درست یا نادرست قضاوت خواهد شد و چه دردناک باید باشد مدیری که دلسوز است و مردمش او را اشتباه بشناسند!

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.