stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 169872
  • 02 مهر 1399 - 16:23
1
فرماندار کرمانشاه:

زنگ هشدار در کرمانشاه به صدا درآمده است/ به مدیرانی که در ادارات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اخطار می‌دهیم

زنگ هشدار در کرمانشاه به صدا درآمده است/ به مدیرانی که در ادارات پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند اخطار می‌دهیم
کرمانشاه/قلم: فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار داریم از این رو احتمال اعمال محدودیت‌هایی وجود دارد.
قلم | qalamna.ir :

فضل الله رنجبر در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه با تاکید بر این که زنگ خطر کرونا در کرمانشاه به صدا درآمده است، اظهار داشت: در صورتی که آمار مبتلایان به بیماری کرونا در کرمانشاه همچنان رو به افزایش باشد کادر درمان دیگر پاسخگوی نیاز مردم نخواهند بود.

وی با یادآوری اینکه فصل پاییز و زمستان زمینه رشد بیماری‌های آنفلوانزا و کرونا را فراهم می‌کند، افزود: در مرحله خطرناکی قرار داریم اما اگر در کنار هم باشیم می توانیم در این دوره نیز کرونا را شکست دهیم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از اتحادیه های مختلف و اتاق اصناف خواست که نظارت بر بازار و اماکن عمومی را بیشتر کنند.

رنجبر به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در نانوایی ها تاکید کرد و گفت: باید نظارت کافی بر فعالیت این صنف انجام و از تجمع در داخل و بیرون نانوایی ها جلوگیری شود.

مقام ارشد شهرستان کرمانشاه با بیان این که ازدحام در برگزاری آیین ها می‌تواند زمینه ساز شیوع بیشتر بیماری کرونا باشد، بیان کرد: بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاری ها و سازمان آرامستان‌ها باید از طریق راه های مختلف تبلیغاتی از برگزاری آیین های عزا که منجر به ازدحام مردم می‌شود، جلوگیری کنند.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ارگان های عمومی تاکید و تصریح کرد: ادارات باید ضمن رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از ارایه خدمات به افرادی که ماسک ندارند اجتناب کنند.

فرماندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: در صورتی که اداره‌ای خدمات به افراد بدون ماسک ارایه دهد مدیر مربوطه و مسؤل حراست بازخواست خواهد شد.

به گفته رنجبر، از فردا تیم بازرسی ویژه به منظور نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات شروع به کار خواهد کرد.

وی از مدیران شهرداری کرمانشاه و اداره اجرائیات نیز خواست که از پرپایی اجتماعات در اطراف میدان آزادی کرمانشاه جلوگیری کنند.

این مسؤل تاکید کرد: برپایی بازارهای روز باید براساس فاصله گذاری های اجتماعی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشد در غیر این صورت مجبور به تعطیل کردن بازارهای روز خواهیم بود.

رنجبر همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام محرم توسط هیات های مذهبی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: از هیات‌های مذهبی تقاضا داریم که آیین های اربعین حسینی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

وی یادآور شد: بدون شک به خطر انداختن سلامت مردم به واسطه برگزاری آیین های مذهبی به دور از آموزه های امام حسین علیه السلام است.

فرماندار کرمانشاه همچنین از متولیان سیستم حمل و نقل عمومی خواست که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی از ارایه خدمات به افراد فاقد ماسک اجتناب کنند.

رنجبر فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی را تنها راه مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد و بیان داشت: از مردم تقاضا داریم که برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان به توصیه‌های بهداشتی عمل کنند. 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.