stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 169835
  • 02 مهر 1399 - 14:01
1
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان:

کاهش آمار معاینات سرپایی پزشکی قانونی استان اصفهان

کاهش آمار معاینات سرپایی پزشکی قانونی استان اصفهان
قلم/اصفهان_ مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در پنج ماهه نخست امسال تعداد 49 هزار و 225 نفر در حوزه معاینات سرپایی در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته‌اند که از این تعداد 14 هزار و 905 نفر زن و 34 هزار و 320 نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 14.3 درصد کاهش داشته است.
قلم | qalamna.ir :

علی سلیمان‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال تعداد ۳۷ نفر (همگی مرد) به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفتد که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با تعداد ۳۸ نفر کاهش داشته است. بیشترین علل فوت در حوادث کار مربوط به برخورد جسم سخت و سقوط از بلندی بوده است.

وی افزود: در این مدت آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با ۹۹۴ نفر شامل ۴۶ زن و ۹۴۸ مرد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۰۳۹ نفر شامل ۸۲ زن و ۹۵۷ مرد ۴.۳ درصد کاهش داشته است. این در حالی است که در مردادماه امسال تعداد ۹ نفر همگی مرد به دلیل فوت ناشی از حوادث کار در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مورد معاینه قرار گرفتند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (۵ نفر مرد) افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان خاطرنشان کرد: آمار مصدومین ناشی از حوادث کار در مردادماه امسال ۲۴۸ مورد شامل (۱۶ زن و ۲۳۲ مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که این تعداد ۲۴۴ مورد شامل (۳۷ زن و ۲۰۷ مرد) ۱.۶ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین در مورد تعداد معاینات سرپایی پزشکی قانونی گفت: در پنج ماهه نخست امسال تعداد ۴۹ هزار و ۲۲۵ نفر در حوزه معاینات سرپایی در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۹۰۵ نفر زن و ۳۴ هزار و ۳۲۰ نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل ۱۴.۳ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.