stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 169828
  • 02 مهر 1399 - 14:00
0
رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان:

بیش از ۴۳۰۰ داوطلب در آزمون وکالت استان اصفهان شرکت می‌کنند

بیش از ۴۳۰۰ داوطلب در آزمون وکالت استان اصفهان شرکت می‌کنند
قلم/اصفهان_ رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: در آزمون وکالت امسال در کشور ۸۵ هزار نفر و در استان اصفهان بیش از ۴۳۰۰ داوطلب شرکت خواهند کرد.
قلم | qalamna.ir :

نرگس صلواتی با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون بزرگ وکالت ۹۹ در سه حوزه امتحانی در استان اصفهان برگزار می شود. آزمون وکالت ۹۹ مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۴ مهر ماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در سه حوزه دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود، افزود: در آزمون وکالت امسال در کشور ۸۵ هزار نفر و در استان اصفهان بیش از ۴۳۰۰ داوطلب شرکت خواهند کرد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان با اشاره به تدابیر بهداشتی اندیشیده شده برای برگزاری این آزمون گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همراه داشتن ماسک سه لایه بدون فیلتر الزامی است؛ در غیر این صورت از ورود به جلسه آزمون ممانعت به عمل می‌آید؛ امسال مجری آزمون سازمان سنجش است و آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

صلواتی درباره جزییات آزمون اظهار کرد: آزمون امسال ۱۰ تست بیشتر از سال گذشته دارد و داوطلبان باید تعداد ۱۳۰ تست را در مدت زمان ۱۵۰ دقیقه پاسخ دهند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان با بیان اینکه سقف پذیرش وکیل در آزمون امسال در کل کشور ۷ هزار نفر است، تصریح کرد: آزمون وکالت دو مرحله کتبی و شفاهی دارد؛ قبولی در مرحله کتبی فقط به معنای قبولی در یک مرحله از آزمون است و هیچ حقی را برای داوطلب ایجاد نمی‌کند؛ شرط قبولی نهایی علاوه بر احراز نصاب نمره در هر دو مرحله کتبی و شفاهی، احراز صلاحیت عمومی است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.