stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 16978
  • 07 آذر 1394 - 19:22
2

احتمال برگزاری جام جهانی فوتسال زنان در ایران

در حاشیه برگزاری رقابت‌های جام جهانی کوچک فوتسال بانوان به میزبانی گواتمالا، نشست سرپرستان تیم‌های روسیه، ایران، ژاپن، اسپانیا، برزیل، کاستاریکا، پرتغال و گواتمالا با نمایندگان فیفا برگزار شد.

قلم | qalamna.ir :
در این جلسه اعضا درباره نحوه میزبانی، شرایط و برگزاری مسابقه فوتسال بانوان به بحث و بررسی پرداخته و اعلام کردند که یکی از سه کشور ایران، روسیه و یا ژاپن میزبانی دوره بعدی رقابتهای جام جهانی کوچک را بر عهده بگیرند.
 
ثمینی پور، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان در این باره گفت: نشست بسیار خوبی را با مسئولان فیفا درباره برگزاری مسابقات برگزار کرده و مشکلات، نقاط ضعف و قوت برگزاری این دوره از بازی‌ها را مطرح کردیم. با توجه به اینکه نمایندگان فیفا ابراز تمایل برای برگزاری دوره بعدی این بازی‌ها در ایران، ژاپن و روسیه داشتند، ما هم آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردیم. ضمن اینکه تیم ژاپن اعلام کرد در سال ۲۰۲۰ می‌تواند میزبانی جام جهانی را بر عهده داشته باشد.
 
فدراسیون فوتبال، وی درباره بازگشت تیم ملی فوتسال بانوان به ایران گفت: حدود ۱۲ ساعت دیگر برای بازگشت به ایران پرواز داشته و از مسیر گواتمالا به مکزیک، مکزیک به فرانکفورت و از فرانکفورت وارد ایران می شویم.
 
تیم ملی فوتسال بانوان ایران راس ساعت ۵۰ دقیقه بامداد روز دوشنبه ۹ آذر از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران می‌شوند.
هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.