stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 169741
  • 02 مهر 1399 - 11:51
1

جزییات از سرگیری پرواز ایران ایر به فرانکفورت

جزییات از سرگیری پرواز ایران ایر به فرانکفورت

پس از وقفه چند ماهه، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” به فرودگاه فرانکفورت از ۱۲ مهرماه سال جاری آغاز می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

  شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما”، با شیوع ویروس کووید ۱۹،  سازمان هواپیمایی کشوری آلمان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از انتشار این ویروس، بسیاری از پروازهای ورودی شرکت‌های هواپیمایی از جمله پروازهای “هما” را به فرودگاه‌های این کشور تا اطلاع ثانوی تعلیق کرد.

 با توقف پروازهای “هما” به فرودگاه‌های فرانکفورت و هامبورگ، پس از چند ماهه مذاکره، سرانجام با پیگیری سازمان هواپیمایی کشوری، مجوز برقراری مجدد پروازهای “هما” از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت بهداشت کشور آلمان صادر شد و براساس برنامه اولین پرواز بعد از ۵ ماه وقفه، در روز ۱۲ مهرماه سال جاری انجام می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی، پرواز “هما” به مقصد فرانکفورت در روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود. این پرواز، با پرواز شماره ۷۲۱ در ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه بامداد، فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) ترک و در ساعت ۱۰ و ۲۰ دقیقه (به وقت محلی) در فرودگاه فرانکفورت به زمین می‌نشیند.

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۲۰ در ساعت ۱۲ به وقت محلی انجام و در ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه وارد فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.  مسافران برای خرید بلیت پروازهای “هما” می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس حاصل نمایند.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” قبل از شیوع کرونا به سه فرودگاه مهم فرانکفورت، هامبورگ و کلن پرواز داشت که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از پروازهای “هما” به مقاصد اروپایی تعلیق شد وصرفاً پروازهایی یکسره برای بازگرداندن هموطنان مقیم انجام می‌شد. به دنبال پیگیری های صورت گرفته و صدور مجوز پرواز، هم اکنون “هما” براساس برنامه هفتگی به فرودگاه‌های لندن، منچستر، وین، میلان، مادریدو  پاریس  پرواز می‌کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.