stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 169691
  • 02 مهر 1399 - 10:21
1

رشد ۲۸ درصدی کالاهای صادراتی از کهگیلویه و بویراحمد

رشد ۲۸ درصدی کالاهای صادراتی از کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالاهای صادراتی استان به لحاظ وزنی نسبت به نیمه اول سال گذشته ۲۸ درصد و به لحاظ ارزشی دلاری افزون بر ۸۹ درصد رشد نشان می دهد.

قلم | qalamna.ir :

“بهنام احمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: در ۶ ماهه سال ۹۹ تعداد ۳۸ فقره اظهارنامه صادراتی به وزن ۶۲۱ هزار تن کالا شامل پودر و عصاره شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، زعفران، اسانس، کفش اسپورت، پوشاک، اسپری خوشبو کننده از گمرک استان صادر شده است.
وی ارزش محصولاتی صادراتی را یک میلیون و ۷۶ هزار دلار دانست و تصریح کرد: ارزش کالاهای صادراتی نیمه اول سال گذشته ۵۶۷ هزار و ۹۸۳ دلار است.
مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کالاهای صادراتی به لحاظ وزنی نسبت به نیمه اول سال گذشته ۲۸ درصد و به لحاظ ارزشی دلاری افزون بر ۸۹ درصد رشد نشان می دهد.
احمدی تاکید کرد: این کالاها از گمرک استان به کشورهای عراق، آلمان، سوئیس، فرانسه، آفریقای جنوبی و افغانستان صادر شده است.
وی بیان کرد: همچنین در نیمه نخست امسال مطابق با ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعداد ۱۳۲ فقره پرونده در گمرک استان تشکیل و با طی تشریفات قانونی به پایان رسید.
انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.