stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 169547
  • 01 مهر 1399 - 18:06
1
رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان خبر داد:

کمک نقدی یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریالی نیکوکاران به مراکز غیردولتی بهزیستی همدان

کمک نقدی یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریالی نیکوکاران به مراکز غیردولتی بهزیستی همدان
قلم/ همدان- رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان از کمک نقدی یک میلیارد و 310 میلیون ریالی نیکوکاران به مراکز غیر دولتی تحت نظارت فعال در امر نگهداری و حمایت بهزیستی همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم، رضا افشاری در جمع خبرنگاران گفت: خیران و نیکوکاران همدانی طی سال در راستای کمک به مراکز زیر پوشش بهزیستی کمک‌های متعددی انجام می‌دهند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان همدان افزود: سطح کمک‌های نقدی و غیر نقدی در ایام محرم امسال به نیازمندان زیر پوشش افزایش، تنوع و تداوم داشته است.

وی از کمک نقدی یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریالی نیکوکاران به مراکز غیر دولتی تحت نظارت فعال در امر نگهداری- حمایت و همچنین واریز مستقیم مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال برای مصارف خاص به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خبر داد و اظهار کرد: کمک‌های نیکوکاران طبق نیت مورد نظر ایشان هزینه و گزارش داده می‌شود.

این مقام مسئول بیان کرد: در همه مناسبت‌ها و حتی روزهای عادی آماده جذب و هزینه کمک‌ها از طریق حساب فوق و همچنین مراجعه حضوری به دفتر جلب مشارکت‌های مردمی واقع در میدان بعثت هستیم.

افشاری از اهدای ۱۱ رأس گوسفند، یک‎هزار کیلو برنج، ۱۸۰ بطری روغن، چهار کارتن ماکارونی، ۱۵ بسته غذایی ۱۵۰ هزار تومانی، ۴۵۵ بسته ۴۰۰ هزار ریالی لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان زیر پوشش و یک دستگاه ویلچر برقی ۴۰ میلیون تومانی و یک دستگاه ضد عفونی دست به ارزش دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان از سوی نیکوکاران برای استفاده در مقابله با کرونا خبر داد.

رئیس اداره بهزیستی همدان در ادامه با بیان اینکه همچنین طرح حامی این اداره که طی آن نیکوکاران حمایت فرزندان، ایتام و معلولان را تقبل می‌کنند همچنان فعال است، اظهار کرد: از این طریق مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال طی ایام مذکور به حساب فرزندان بهزیستی واریز شده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.