stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 169506
  • 01 مهر 1399 - 17:32
0

خدمات دهی مطلوب بیمارستان های فارس به استان های همجوار

خدمات دهی مطلوب بیمارستان های فارس به استان های همجوار
۳۰ درصد از بیماران کرونایی استان‌های همجوار برای دریافت خدمات بیمارستانی پیشرفته به فارس سفر می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فارس گفت: حدود ۳۰ درصد از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های فارس ساکن استان‌های همجوار این استان هستند.
دکتر همتی افزود: استان‌های اصفهان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند و تعدادی از شهروندان این استان‌ها به دلیل بیمار شدن در سفر یا استفاده از امکانات بیمارستانی بهتر به فارس سفر می‌کنند.
به نظر می‌رسد استان فارس در این شرایط حساس کرونایی، علاوه بر خدمات دهی به بیماران اهل این استان، باید به بیماران استان‌های همجوار نیز خدمات دهی کند.
به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فارس، به جز ۵ شهرستان شیراز، استهبان، کازرون، پاسارگاد و سپیدان در وضعیت قرمز و شهرستان‌های بختگان، سرچهان، مهر و قیر و کارزین در وضعیت زرد قراردارند، وضعیت دیگر شهرستان‌های فارس سفید است.
با گذری در شهر شیراز، تعداد بی شماری مسافر از استان‌های همسایه به چشم می‌خوردند که متاسفانه بخش زیادی از آن‌ها از ماسک استفاده نمی‌کنند.
دکتر همتی در پاسخ به این پرسش که چرا برای جلوگیری از ورود افراد بیمار به استان فارس چاره‌ای اندیشیده نمی‌شود گفت: علوم پزشکی موظف به خدمات دهی به همه بیماران است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.