stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 169499
  • 01 مهر 1399 - 17:31
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

آسفالت و لکه گیری بیش از ۳۰ کیلومتر از جاده های استان/ نصب بیش از ۴ هزار علائم ایمنی/ تعمیر ۶۰ کیلومتر از گاردریل های جاده های کرمانشاه

آسفالت و لکه گیری بیش از ۳۰ کیلومتر از جاده های استان/ نصب بیش از ۴ هزار علائم ایمنی/ تعمیر ۶۰ کیلومتر از گاردریل های جاده های کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اقدامات انجام شده در حوزه راهداری برای آماده سازی محورهای پر تردد، استان را تشریح کرد.
قلم | qalamna.ir :

مهندس فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: در محورهای حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اقداماتی از جمله روکش آسفالت لایه نهایی به طول ۱۹ کیلومتر، یک کیلومتر روکش آسفالت لایه رگلاژی و ۱۸ کیلومتر لکه گیری آسفالت انجام شده است.

وی از انجام ۲۱۸ کیلومتر چاله پرکنی و لکه گیری، به صورت امانی در سطح محورهای استان خبر داد و افزود: ۶۰۰ کیلومتر خط کشی محورهای بزرگراهی و اصلی انجام، و ۲۵۰ متر مربع تابلوی اطلاعات نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۴ کیلومتر اجرای فوگسیل انجام شده، گفت: در این راستا ۳۴ هزار و ۸۳۳ تن آسفالت مصرف شده است.

کرمی از نصب ۴ هزار و ۶۰۰ عدد علائم ایمنی و مسیر نماهای کامپوزیت خبر داد و تصریح کرد: ۶۵ مورد ایمن سازی و آشکارسازی دماغه ها و دوربرگردان ها در طول محور صورت گرفته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: تعمیر و نوکوبی گاردریل به طول ۶۰ کیلومتر همچنین دو کیلومتر نیز نصب نیوجرسی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی در پایان تعمیر و نگهداری چراغ‌های چشمک‌زن به تعداد ۱۸۰۰ خانه چراغ و تعمیر و نگهداری مسیر روشنایی به طول ۱۴۶ کیلومتر را از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.