stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 169490
  • 01 مهر 1399 - 17:58
0
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

دفاع مقدس با روحیه تقوا به پیروزی تبدیل شد

دفاع مقدس با روحیه تقوا به پیروزی تبدیل شد
قلم/ همدان- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: این دفاع که در نابرابری کامل تجهیزات و امکانات بروز یافت با روحیه تقوی به یک پیروزی باشکوه تبدیل شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، محمد پورداود امروز در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در دبیرستان فجر شاهد همدان برگزار شد، با بیان اینکه در طول تاریخ هرگاه جباران و ظالمان فرصت یافتند مراکز مقدس را مورد هجمه قراردادند؛ اظهار کرد: در جنگ تحمیلی ملت ایران با ایمان، توکل به خدا و در سایه رهبری به دفاع جانانه برخاستند و دفاع مقدس شکل گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این راستا افزود: این دفاع که در نابرابری کامل تجهیزات و امکانات بروز یافت با روحیه تقوا به یک پیروزی باشکوه تبدیل شد.

وی با بیان اینکه تمام قدرت‌های بزرگ یک جا ضد مردم ایران از هیچ توطئه ای فروگذار نکردند؛ عنوان کرد: ملت از پیر و جوان، زن و مرد با هر زبان و قومیتی مقابل دیو پلید استعمار قد علم کردند و با تأسی از الگوواره دائمی خویش و قافله سالار شهیدان کلمه کارستان را معنایی عمیق و ژرف بخشیدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های شهدا، آزادگان، جانبازان، رزمندگان و خانواده‌های صبور آنان است، اضافه کرد: اگر امروز ام‌القرای جهان اسلام هستیم، اگر قدرت برتر خاورمیانه و تأثیرگذار در معادلات جهانی هستیم و اگر هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکستیم، همه به خاطر این ایثارگری است.

پورداود با اشاره به سه کلید واژه ایمان، رهبری و مردم، گفت: این سه عنصر هنوز هم در ادامه مسیر انقلاب به عنوان یک استراتژی مهم و چراغ هدایت نصب العین جملگی ماست که در سخنان مقام معظم رهبری در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت نیز مورد تأکید قرار گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.