stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 169336
  • 01 مهر 1399 - 11:34
1

بارتومئو مانع از انتقال سوارس به اتلتیکو شد

بارتومئو مانع از انتقال سوارس به اتلتیکو شد

رییس باشگاه بارسلونا نمی خواهد مهاجم اروگوئه ای به صورت بازیکن آزاد با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، خوسپ ماریا بارتومئو، رییس باشگاه بارسلونا ناگهان تصمیم گرفت مانع از انتقال لوییس سوارس به اتلتیکو مادرید شود. رییس تیم کاتالانی با یک تغییر عقیده غیرمنتظره تصمیم گرفت اتلتیکو را در فهرست تیم هایی قرار دهد که مهاجم اروگوئه ای نمی تواند با فسخ قراردادش با آن ها قرارداد امضا کند. بارتومئو نمی خواهد گل های سوارس را در لالیگا مبادله کند. باید یادآوری کرد که بارسا قرار بود بخشی از دستمزد مهاجم اروگوئه ای را در فصل جدید پرداخت کند و اکنون رییس باشگاه کاتالانی معتقد است با این شرایط اگر سوارس را در اختیار حریف مستقیمش قرار دهد ضرر کرده است چون ممکن است مهاجم اروگوئه ای گل های مهمی را در لالیگا به ثمر برساند. 

اکنون انتقال سوارس به اتلتیکو روی هوا است. بارسا می خواهد تیم مادریدی برای این جا به جایی پولی پرداخت کند تا بتواند با مهاجم اروگوئه ای قرارداد امضا کند. این اتفاق ممکن است موجب شود روخی بلانکو از جذب بازیکن بارسا منصرف شود. اگر توافقی صورت نپذیرد سوارس مجبور است در تیم کاتالانی بماند. در چنین شرایطی رونالد کومان مجبور است از این بازیکن استفاده کند. از طرفی اگر باشگاه سوارس را نفروشد نمی تواند با مهاجم دیگری همچون ممفیس دپای قرارداد امضا کند. 

اتلتیکو هم که تصور می کرد سوارس مهاجم جدید تیمش خواهد بود آلوارو موراتا را به تورین فرستاد تا این بازیکن در این فصل برای یوونتوس به صورت قرضی بازی کند. اگر انتقال سوارس اتفاق نیفتد روخی بلانکو هم ضرر خواهد کرد. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.