stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 16933
  • 07 آذر 1394 - 13:00
7

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه: کریدور گردشگری بیستون_تاق‌بستان تحول‌آفرین است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح کریدور گردشگری بیستون_تاق‌بستان برای استان تحول‌آفرین است.

قلم | qalamna.ir :

مهندس علی فعله‌گری درباره اجرای طرح کریدور گردشگری بیستون _ تاق بستان اظهارکرد: طرح احداث مسیر گردشگری بیستون _ تاق بستان می تواند به یکی از بزرگترین پروژه های تحول آفرین استان کرمانشاه تبدیل شود.

 

وی افزود: اجرای این طرح بزرگ گردشگری مورد تاکید ویژه استاندار کرمانشاه است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه با بیان اینکه این نگاه استاندار در حوزه گردشگری و اجرای این طرح می تواند صنعت گردشگری استان را متحول کند، گفت: از سال گذشته وارد فاز اجرایی در این مسیر گردشگری شده ایم که کار ساماندهی و واگذاری کاروانسرای شاه عباسی بیستون به هتل لاله از جمله این اقدامات است.

 

فعله گری افزود: احصاء پروژه های مربوط به دستگاه های مختلف در طرح مسیر گردشگری بیستون _ تاق بستان و اینکه هرکدام پروژه های خاص خود را اجرایی کنند به تسریع در روند این پروژه مهم کمک خواهد کرد.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از آنجایی که انتظار ما این است که در دوران پساتحریم شاهد ورود گردشگران بسیاری به کشور باشیم، بنابراین اجرای این طرح بزرگ گردشگری می تواند به ایجاد زیرساخت های مطلوبی برای پذیرایی و استقبال از گردشگران داخلی و خارجی منتهی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: زیباسازی مسیر اصلی ورودی به شهر کرمانشاه که همین مسیر بیستون به کرمانشاه است امر بسیار مهمی در حوزه گردشگری است.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در پایان از همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی مرتبط استان خواست در اجرای مطلوب این پروژه بزرگ همکاری سازنده ای با این اداره کل داشته باشند./ ایسنا

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.