stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 169237
  • 31 شهریور 1399 - 23:15
2

جوکوویچ: به این قهرمانی بیش از هر زمان دیگری نیاز داشتم

جوکوویچ: به این قهرمانی بیش از هر زمان دیگری نیاز داشتم

تنیسور صربستانی پس از قهرمانی در مسترز رم اعلام کرد به این پیروزی بیش از هر زمان دیگری نیاز داشت.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، نواک جوکوویچ دوشنبه شب با پیروزی ۲ بر صفر مقابل دیگو شوارتسمن قهرمان مسترز رم شد. مرد شماره یک جهان با این برد توانست اختلاف امتیازش را با رافائل نادال (مرد شماره دو جهان) به ۱۴۱۰ برساند. تنیسور صربستانی برای سی و ششمین بار قهرمانی در مسترز ۱۰۰۰ امتیازی را تجربه کرد و از نادال با ۳۵ قهرمانی پیشی گرفت.

جوکوویچ پس از فتح هشتاد و یکمین عنوانش گفت: هفته بزرگی بود. بهترین نمایش خود را به اجرا نگذاشتم اما پایان خوبی داشت. احساس غرور می کنم و راضی هستم چون در حالی قهرمان شدم که بیش از هر زمانی به این پیروزی نیاز داشتم. خیلی خوشحالم که توانستم قهرمانی دیگری در رم تجربه کنم. 

پنجمین قهرمانی تنیسور صربستانی برابر حریف جنگنده ای رقم خورد. او به شوارتسمن اشاره کرد و گفت: اولین فینال ۱۰۰۰ امتیازی برای دیگو بود. او در مواقع خاص خیلی خوب بازی کرد، در یک روز سنگین که در شروع هوا بارانی بود. بازی های خیلی طولانی در جریان رقابت ها داشت و توانست پیروزی بزرگی برابر رافائل نادال به دست آورد. تورنمنت بزرگی برایش بود. برای او بهترین را در رولان گاروس و دیگر مسابقات آرزو می کنم. 

جوکوویچ در پایان به زبان ایتالیایی صحبت کرد (تنیسور صربستانی به زبان های مختلفی مسلط است) و خواست حمایت خود را از تمام کسانی که در جهان با کووید ۱۹ در حال مبارزه هستند اعلام کند. او از مسئولان برگزاری تشکر کرد که در چنین شرایط سختی بازی ها را برگزار کردند. همچنین از هواداران (تعداد محدودی در مرکز فورو حضور داشتند) قدردانی کرد که با وجود بارندگی به تماشای بازی پرداختند.

انتهای پیام

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.