stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 169126
  • 31 شهریور 1399 - 15:12
2
طی پیامی صورت گرفت:

فرمانده انتظامی استان هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

فرمانده انتظامی استان هفته دفاع مقدس را تبریک گفت
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم ملت انقلابی کشور تبریک گفت و یاد و خاطره رشادت ها و سلحشوری های شهدای والامقام، جانبازان، ایثارگران و آزادگان را گرامی داشت.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، در متن پیام تبریک سردار علی اکبر جاویدان آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور سلحشوری، استقامت، جانفشانی و پایمردی مردان مرد روزگار در برابر یکی از ناجوانمردانه ترین حملات و جنگ های قرن بود که تا لحظه آخر برابر آن ایستادگی و ذره ای در دفاع از کیان و تمامیت ارضی خاک پاک میهن پا پس نکشیدند.

هشت سال دفاع و ایستادگی مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی که با خون پاک هزاران شهید، جانفشانی و جانبازی‌های زنان و مردان این سرزمین آبیاری شده و امروزه به الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان منطقه و جهان تبدیل شده و چشم امید ملت‌های مظلوم و ستم دیده به این خطه دلاور خیز دوخته شده، بی شک مدیون ایثارگری‌های مردان مردی است که در طول هشت سال دفاع جانانه و مقدس از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک مقدس به دست دشمنان و غاصبان بیفتد.

تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان و پیران این خطه با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت جلوی زیاده خواهی‌ها و یاوه گویی‌های ابرقدرت‌ها را گرفته و نهفشه هایشان را نقش برآب کرده است.

سی و یکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران و نماد اتحاد و همدلی همه ملت بزرگ و عظیم ایران اسلامی برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ به عنوان حماسه‌ای ماندگار ثبت خواهد ماند و بر تارک ایران اسلامی خواهد درخشید.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است:

اینجانب بار دیگر فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشته و آرزو می کنم با تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در سایه سار امن ولایت شاهد به خاک مالیده شدن پشت دشمنان این مرز و بوم و پیروزی و نصرت سربازان امام زمان (عج) به فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.