stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 169084
  • 31 شهریور 1399 - 14:07
4
امام‌جمعه اردستان:

خاک جنوب با دفاع رزمندگان‌ اسلام بر سر بعثی‌ها الک شد

خاک جنوب با دفاع رزمندگان‌ اسلام بر سر بعثی‌ها الک شد
قلم/اصفهان_امام‌جمعه اردستان گفت: خاک جنوب با دفاع و از خود گذشتگی رزمندگان‌ اسلام بر سر بعثی‌ها الک شد و اروند، پاروزن نامحرم‌ را ناامید و از خاک ایران بیرون کرد و شکست داد.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام حسن دهشیری روز دوشنبه در مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه زینب بیگم اردستان افزود: ۴۰ سال از آغاز جنگ تحمیلی صدام‌ با حمایت‌های همه‌ جانبه کشورهای استکباری جهان و برخی سران عرب منطقه می‌گذرد و امروز ترامپ سخن از بازگرداندن‌ تحریم‌های شورای امنیت سخن به میان می‌آورد و قصد دارد، کشور و مردم مومن ما را به زانو درآورد اما کور خوانده است.

وی بیان کرد: آمریکا و طرفدارانش بدانند که مردم مومن و انقلابی ایران در برابر زورگویان خواهند ایستاد، چنان که در دفاع مقدس با نثار جان خود و تقدیم هزاران شهید و جانباز از نظام اسلامی و ارزش‌های دینی خود دفاع کردند؛ امروز نیز در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی آمریکا با صلابت ایستادگی خواهند کرد و با قدرت و انسجام ملی در همه عرصه‌ها استوار به پیش خواهند رفت.

امام‌جمعه اردستان اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که ای اهل ایمان بدانید دشمن از شما دست بردار نیست تا اگر توانست دین را از شما بگیرد و از این رو باید در برابر دشمنان محکم و استوار ایستادگی کنیم.

وی با تجلیل از مجاهدت رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی یادآور شد: هر سال در ۳۱ شهریور همزمان با سالروز آغاز جنگ مراسم نواختن زنگ مهر و مقاومت را شاهدیم که‌ نشانگر گرامی‌داشت یاد تلاش و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام است.

یکی از آزادگان و راویان دفاع مقدس نیز گفت: ۳۱ شهریور ۵۹ دشمن بعثی با همه توان نظامی خود وارد سرزمین ایران شد و شهرها و روستاهای پنج استان را زیر چنگال خود قرار داد.

علی شاه‌نظری افزود: خاک جنوب با دفاع و از خود گذشتگی رزمندگان‌ اسلام بر سر بعثی‌ها الک شد و اروند، پاروزن نامحرم‌ را ناامید و از خاک ایران بیرون کرد و شکست داد.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام‌ با نثار خون خود در برابر تهاجم‌ ناجوانمردانه آنها ایستادگی و دشمن متجاوز را از خاک خود بیرون کردند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تشریح کرد: جنگ جز ویرانی و خسارت چیزی ندارد اما دفاع مقدس با توکل بر خدا، توسل بر ائمه معصومین (ع) و پیروی از رهبر کبیر انقلاب به پیروزی رسید و رزمندگان با یقین و توکل قلبی به جبهه‌ها رفتند و حماسه آفریدند.

وی تاکید کرد: نیروهای رزمنده ایران در حالی که دشمن‌ تا دندان مسلح‌ مقدار زیادی از خاک ایران را اشغال کرده بود، توانستند همه خاک کشور را بازپس بگیرند و اینها همه بر اثر از جان گذشتگی و ایمان راسخ فرزندان ملت به دست آمد.

۳۱ شهریور تا ۶ مهر همزمان با سالروز آغاز هشت سال جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، با عنوان هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.