stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 169071
  • 31 شهریور 1399 - 13:54
1

ولایت مداری عامل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس

ولایت مداری عامل پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس
ولایت‌مداری و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی مقابل دشمنان و استکبار شد.
قلم | qalamna.ir :
استاندار فارس در مراسم تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس در شیراز گفت: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای یادآوری و گرامیداشت ارزش‌های انقلابی و ملی است.
 
رحیمی افزود: دفاع مقدس میراث گرانبهایی است که هم برای ملت ایران و هم برای سایر کشور‌ها درس‌های فراوان داشت.
وی اظهارداشت: هشت سال دفاع مقدس به ملت ایران یاد داد اگر با توکل به خدا و پیروی از امام عصر خود در هر راهی قدم بگذاریم مطمئنا پیروز خواهیم شد و به دشمنان هم نشان داد اگر تا دندان مسلح باشید در برابر ملتی که شهادت را سعادت و شهید را سعید می‌داند به خاک ذلت و خواری خواهید نشست.
استاندار فارس گفت: یادگاران و پیشکسوتان دفاع مقدس با توکل به خدا و ائمه معصومین در دوران هشت سال جنگ تحمیلی همواره به سوی آرمان‌های اسلام و انقلاب حرکت کردند و دفاع از این آرمان ها  و ارزش‌ها را به عنوان یک هدف بزرگ مدنظر قرار دادند.
آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل گفت: این دلاور مردان توانستند از امتحان‌ها و آزمایش‌هایی که در آن دوران پیش روی ما بود سربلند و پیروز بیرون بیایند.
امام جمعه شیراز افزود: این امتحان‌ها و آزمایش‌ها همچنان ادامه دارد و پیروزی نهایی از آن افرادی است که تا پایان پای عهد و پیمان خود با ولایت باشند.
وی گفت: شرط پیروزی در امتحان‌ها و آزمایش‌های الهی ایمان است، ایمانی که با مجاهدت و کار جهادی همراه شود و در نهایت به سربلندی و عزتمندی ایران اسلامی منجر شود.
هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.