stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 168885
  • 30 شهریور 1399 - 17:27
3
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با رئیس کل دادگستری مطرح کرد:

پلیس و دستگاه قضائی قاطعانه با مخلان امنیت برخورد می کنند/ دستگیری ۳۰ نفر از اراذل در کرمانشاه

پلیس و دستگاه قضائی قاطعانه با مخلان امنیت برخورد می کنند/ دستگیری ۳۰ نفر از اراذل در کرمانشاه
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس و دستگاه قضائی برای برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش مصمم بوده و آنها را به سزای عملشان خواهند رساند.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت: مقابله با اراذل و اوباش و آنهایی که به قصد قدرت نمایی اقدام به ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی می کنند موضوع مهمی است که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اراذل و اوباش جزو بدترین مجرمانی هستند که با اقدام و رفتار خود امنیت روانی شهروندان را با مخاطره روبرو می کنند تا جایی که اقدام آنها تا مدت ها در اذهان باقی می ماند و خاطره ای نازیبا به جا می گذارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: برخورد با چنین افرادی یکی از اولویت های کار پلیس است و همکاران ما بدون هیچ گذشتی با آنها برخورد می کنند تا امنیت را برقرار کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به برخوردهای اخیر صورت گرفته با این افراد، گفت: شهریور امسال و تنها در شهرستان کرمانشاه ۴۵ طرح در این راستا انجام که حاصل آن دستگیری ۳۰ نفر و کشف ۱۴۲ قبضه سلاح سرد از آنها بوده است.

سردار جاویدان یادآوری کرد: خوشبختانه دستگاه قضائی نیز در این مدت همکاری بسیار مناسبی با پلیس داشته و احکام لازم و متناسب با جرم این افراد را به سرعت صادر کرده است.

وی تاکید کرد: همین همدلی و انسجام در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی است که باعث شده حساب کار دستشان آمده و به این یین و نتیجه برسند که کرمانشاه جای امنی برایشان نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: اراذل و اوباش بدانند پلیس و دستگاه قضائی مصمم تر از قبل قاطعانه ترین برخوردها را با آنها خواهند داشت و تا دیر نشده بهتر است دست از رفتار خود بردارند.

پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این دیدار از اقدامات پلیس در مواجهه با اراذل و اوباش قدردانی و حمایت کامل دستگاه قضائی از برنامه های امنیت آفرین پلیس را اعلام کرد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.