stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 168874
  • 30 شهریور 1399 - 16:41
3
استاندار همدان خبر داد:

واگذاری ۸۰۰ میلیاردتومان پروژه صنعت آب و برق همدان به بخش خصوصی

واگذاری ۸۰۰ میلیاردتومان پروژه صنعت آب و برق همدان به بخش خصوصی
قلم/ همدان- استاندار همدان گفت: در استان همدان به همت دولت تدبیر وامید به ویژه در وزارت نیرو بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های مهم در بخش آب و برق به بخش خصوصی واگذار کرده است.
قلم | qalamna.ir :

 خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در آئین افتتاح همزمان طرح‌های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان که در سالن شهدای دولت استانداری همدان برگزار شد؛ با بیان این که در استان همدان چه در پروژه‌های ملی و چه استانی، همدان را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است، گفت: پروژه‌های وزارت نیرو در بخش عمرانی در استان می‌درخشد.

وی با اشاره به پروژه های مربوطه در استان همدان در طول دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: افتتاح سه سد در طی سال‌های اقدام ارزشمندی است چراکه از جهتی بحث تامین آب شرب و تامین آب بخش کشاورزی را شاهد خواهیم بود و از بخشی به واسطه این سدها و از جمله آن ها سد نعمت آباد در اسدآباد شاهد توسعه بیشتر استان همدان خواهیم بود.

استاندار همدان ادامه داد: خرسندیم که در استان همدان به همت دولت تدبیر وامید به ویژه در وزارت نیرو بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های مهم در بخش آب و برق به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر این که نیروگاه شهید مفتح با قدرت کار را دنبال می‌کند، یادآور شد: این نیروگاه در کشور به عنوان نیروگاه برتر معرفی و آمادگی خدمات‌ رسانی در زمینه برق را دارد.

استاندار همدان در پایان صحبت های خود با تاکید بر این که در حوزه آب و فاضلاب اغلب شهرهای استان همدان وضعیت مناسبی دارند، تصریح کرد: در بخش آب و فاضلاب ۳۱ شهر و بیش از ۷۵۰ روستا در استان همدان متصل به آب شرب سالم هستند که قابل قدردانی است.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.