stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 168498
  • 29 شهریور 1399 - 15:26
1
استاندار همدان:

کاهش ۲۰ درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان/ عدم برگزاری برنامه های اربعین

کاهش ۲۰ درصدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان/ عدم برگزاری برنامه های اربعین
قلم/ همدان- استاندار همدان گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی، توسط مردم و دیگر اقشار جامعه، از ۸۲ درصد به ۶۲ درصد کاهش یافته است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: اعضای ستاد استانی کرونا از روز اول تا کنون زحمات و تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

استاندار همدان با بیان این که با توجه به وضعیت استان و آمار دانشگاه علوم پزشکی، شرایط همدان نسبت به میانگین کشوری در وضعیت بهتری قرار دارد، مطرح کرد: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی، توسط مردم و دیگر اقشار جامعه، از ۸۲ درصد به ۶۲ درصد کاهش یافته است. 
شاهرخی با بیان این که برنامه‌ها و طرح‌های جدیدی با جدیت بیشتر در دستور کار کمیته‌‌های ستاد استانی قرار گیرد، مطرح کرد: کادر بهداشت و درمان علی‌رغم مشکلات و مسائل بسیار، همچنان با فداکاری، محافظان سلامت مردم هستند.
استاندار همدان با تاکید بر این که باید مردم هم‌چنان از ماسک استفاده کنند، فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت و، نکات بهداشتی را انجام دهند، گفت: ۵ شهرستان در استان همدان در وضعیت قرمز قرار دارند و برای عبور از این شرایط باید پروتکل ها را دقیق اجرا کنیم.

شاهرخی با بیان این که بایستی نظارت‌های بیشتری بر پایانه‌‌های حمل و نقل در سطح استان انجام شود، تصریح کرد: بازرسی‌ها از امکان عمومی با جدیت بیشتر انجام و با متخلفین برخورد جدی و قانونی شود.
استانداران همدان با تاکید بر این که باید فرمانداران نسبت به بررسی شرایط شهرستان ها و انجام مصوبات ستاد و کنترل شرایط اقدام کنند، گفت: ضرورت مراقبت از سلامت دانش آموزان مدارس در اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گیرد.
این مقام مسئول با تاکید بر این که آموزش و پرورش استان به تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری اکتفا نکند و کلاس‌های آنلاین را نیز برگزار کند، خاطرنشان کرد: اشکالات و نواقص برنامه شاد هرچه سریع‌تر در استان حل شود تا دانش‌آموزان از آن بهره‌مند شوند.

هیچ‌گونه برنامه‌ای برای اربعین امسال انجام نخواهد گرفت
شاهرخی با بیان این که تاکید می‌شود که از ظرفیت اولیای دانش آموزان برای همراهی و همکاری بیشتر استفاده شود‌، اضافه کرد: تاکید ستاد ملی بر عدم برگزاری راهپیمایی اربعین است و در استان نیز، هیچ‌گونه برنامه‌ای برای اربعین امسال انجام نخواهد گرفت.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: در جهت رعایت پروتکل ها ،امکان اسکان و پذیرایی در استان همدان برای زائرین وجود ندارد

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.