stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 168292
  • 29 شهریور 1399 - 8:10
3

تشکیل ۱۸۰ پرونده اشتغال خانگی در استان قزوین

تشکیل ۱۸۰ پرونده اشتغال خانگی در استان قزوین
قزوین-قلم- معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۰ طرح اشتغال خانگی برای دریافت سه میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان تشکیل و به بانک‌های قزوین معرفی شدند.
قلم | qalamna.ir :

وحید انتظاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار قلمافزود: از این تعداد، ۷۹ طرح با یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان به بانک رفاه کارگران و ۱۰۱ طرح برای دریافت ۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان تسهیلات به بانک توسعه تعاون معرفی شده اند.

این مسوول گفت: برای این تعداد پرونده‌ تشکیل شده، ۳۲۰ نفر اشتغالزایی پیش بینی شده است.
وی با اشاره طرح‌های تشکیل شده به تفکیک شهرستان‌های استان، افزود: در قزوین ۱۰۴ طرح با یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان، تاکستان ۲۱ طرح با ۴۹۰ میلیون تومان، بویین زهرا ۱۸ طرح با ۴۱۰ میلیون تومان، البرز ۱۲ طرح با ۶۲۵ میلیون تومان، آبیک ۱۰ طرح با ۳۱۸ میلیون تومان و آوج هفت پرونده با ۲۱۵ میلیون تومان درخواست تسهیلات تشکیل شده است.
وی افزود: این پرونده‌ها در رسته‌های میراث فرهنگی، گردشگری، خدمات، صنایع تبدیلی و تکمیلی تشکیل شده است و متقاضیان می‌توانند در ۳۲۰ رشته ثبت‌نام کنند.
انتظاری با اشاره به دستگاه‌های مجری در این طرح، افزود: سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان، سازمان صمت و بهزیستی، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در این طرح مشارکت دارند.

۱۸۰ پرونده اشتغال خانگی در استان قزوین تشکیل شد
معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ظرفیت ثبت‌نام در طرح توسعه مشاغل خانگی در سطح کشور ۱۰۴ هزار نفر و در استان هزار و ۵۰۰ نفر پیش‌بینی‌ شده است و متقاضیان تا هفتم مهر فرصت دارند برای ثبت نام به سامانه inhb.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم‌ها و اطلاعات مربوط اقدام کنند.
وی با اشاره به شرایط لازم برای ثبت نام، گفت: متقاضیان باید حداقل ۱۸ سال داشته و بومی استان قزوین باشند، همچنین فقدان اشتغال تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی از دیگر شرایط ثبت‌نام است.

استان قزوین در سال جاری، ایجاد ۱۶ هزار و ۳۷۷ فرصت شغلی را تعهد کرده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.