stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 16801
  • 06 آذر 1394 - 18:15
9

امنیت کامل برای تردد زوار اربعین در استان برقرار است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از تامین امنیت کامل برای زواری اربعین که از مسیر استان کرمانشاه به مرز مهران تردد می کنند، خبر داد.

قلم | qalamna.ir :
سردار “منوچهر امان اللهی” فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه مسیر اصلی حرکت زائران به سمت مرز مهران است، این فرماندهی با تشکیل قرارگاه اربعین و بسیج همه جانبه امکانات و تجهیزات خود امنیت کامل را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: پلیس استان برای انجام ماموریت ها و تامین نظم و امنیت زوار امام حسین(ع) در آمادگی کامل بوده و با برنامه ریزی و هماهنگی صورت گرفته و اشرافیت بر تمامی موضوعات انتظامی، امنیتی و ترافیکی درصدد ایجاد امنیتی مطلوب برای این ایام هستیم.
 
وی اظهارکرد: امنیت کامل برای تمامی زائر سراها و موکب های بین راهی در محورهای منتهی به مرز مهران برقرار است.
 
 وی با اشاره به فرصت باقی مانده به اربعین حسینی گفت: با تشکیل تیم ها و گشت های انتظامی و کنترل جاده ای، تمام تلاش و همت پلیس سهولت ترد زائرین است.
امان اللهی در ادامه با اشاره به صدور و چاپ ۲۴ ساعته گذرنامه در استان گفت: اداره گذرنامه این انتظامی با ارائه خدمات مضاعف از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعداز ظهر و بعد از آن تا زمانی که مراجعه کننده باشد آماده ارائه خدمت به متقاضیان است.
 
 امان اللهی افزود: گشت های پلیس راه نیز در این ایام ضمن کنترل و پایش تردد خودروها، نظارت کامل و برخورد با رانندگان حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز را در دستور کار خود دارند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: از مرز خسروی امکان خروج هیچ زائری به کشور عراق وجود ندارد و مشتاقان اباعبدالله حسین(ع) باید به یکی سه مرز مهران، چزابه و شلمچه مراجعه کنند.

ترافیک کرمانشاه به مرز مهران نیمه سنگین، اما روان

سرهنگ “محمد مرادی” رئیس پلیس راه استان کرمانشاه نیز گفت: به منظور تامین امنیت و روان سازی ترافیک جاده ای استان در ایام منتهی به اربعین، پلیس راه استان ۹۵ تیم گشتی در مسیرهای منتهی به مرز مهران مستقر کرده است.
مرادی با اشاره به حضور ۲۴ ساعته پلیس در جاده جهت تامین امنیت و روان سازی گفت: ترافیک محور کرمانشاه به مرز مهران نیمه سنگین، اما به صورت روان جریان دارد.
هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.