stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 167946
  • 27 شهریور 1399 - 11:49
3
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

بازگشایی اماکن ورزشی سرپوشیده استان همدان در دست بررسی

بازگشایی اماکن ورزشی سرپوشیده استان همدان در دست بررسی
قلم/ همدان- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: بازگشایی اماکن ورزشی سرپوشیده استان همدان در حال بررسی است.
قلم | qalamna.ir :
خبرنگار قلم، محسن جهانشیر ظهر در جمع خبرنگاران ورزشی با تأکید بر اولویت قرار دادن سلامت جامعه برای امورات مختلف خصوصاً در ورزش، گفت: بخش عمده فعالیت‌های ورزشی معطوف به‌سلامت جامعه است لذا باید توجه داشته باشیم در شرایط کرونایی موجود در کشور و استان همدان شیوه‌نامه‌های بهداشتی به کیفیتی اجرا شود که ورزشکاران و وابستگان به ایشان دچار بیماری نشوند.

وی ادامه داد: به همین منظور با توجه به شرایطی که تاکنون در استان وجود داشت بخش قابل‌توجهی از فعالیت‌ها تعطیل بود که خوشبختانه اخیراً با توجه به توجه استاندار محترم همدان به بحث معیشت و ورزش جامعه ورزشی و مشاغل وابسته به آن‌ها دستور بازگشایی اماکن روباز را در شهرستان‌های دارای وضعیت عادی دادند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: در حال حاضر نیز با توجه به شرایط حاکم بر استان لیست اماکن ورزشی سرپوشیده نیز برای تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت ایشان در حال جمع‌بندی است.
وی گفت: در خصوص فعالیت‌های هیئت فوتبال طی رایزنی‌هایی که انجام‌شده ما اعلام کردیم زمین‌های ورزشی خود را به‌شرط نگهداری هیئت از آن‌ها در اختیار قرار می‌دهیم تا شاهد رعایت هرچه بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط هیئت و ورزشکاران با توجه به کاهش هزینه‌ها باشیم.
جهانشیر در این راستا افزود: در خصوص واگذاری زمین‌های چمن به هیئت فوتبال هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و آماده همکاری با هیئت هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه جامعه پساکرونایی جامعه‌ای به‌شدت مضطرب است، گفت: هدف و برنامه ما برای آینده تزریق شور، هیجان و خون جدید بر پیکره استان با اولویت قرار دادن ورزش‌های همگانی است.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تمامی هیئت‌های ورزشی نیز باید باهدف بهره‌مندی هرچه بیشتر فعالیت‌های ورزشی خود را به سمت‌وسوی همگانی شدن سوق دهند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.