stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 167878
  • 27 شهریور 1399 - 9:03
2

فرایند ثبت‌نام الکترونیکی مودیان در قزوین تسهیل شده است

فرایند ثبت‌نام الکترونیکی مودیان در قزوین تسهیل شده است
قزوین - قلم- مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: ثبت نام الکترونیک در نظام مالیاتی شامل محورهای دوازگانه و ۴۵ مرحله است که با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا مرحله آخر آن که به حضور فیزیکی مودی در ادارات مالیاتی منجر می‌شد، حذف گردید.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سعید حوائج روز پنجشنبه با بیان اینکه انجام تمام فرایندهای مالیاتی منوط به ثبت نام الکترونیکی در نظام مالیاتی است، گفت: کلیه اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل مکلفند نسبت به ثبت نام در نظام مالیاتی اقدام نمایند.

وی افزود: حذف مرحله ۴۵ برای ثبت نام الکترونیک در نظام مالیاتی با توجه به مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و در راستای خدمت رسانی هر چه موثرتر به مودیان محترم مالیاتی و تسهیل در ثبت نام اشخاص حقیقی و حقوقی در نظام مالیاتی کشور صورت گرفت.
حوائج تصریح کرد: نقطه شروع فرایند ثبت نام الکترونیک مرحله پیش ثبت نام است و مودیان می‌توانند با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی به آدرس tax.gov.ir نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام الکترونیکی خود اقدام نمایند.
وی خاطر نشان کرد: در مورد اشخاص حقوقی، شناسه ملی به عنوان شماره اقتصادی آنها محسوب می‌شود و برای اشخاص موضوع ماده (۲) قانون و صاحبان مشاغل، سازمان مالیاتی شماره اقتصادی بر مبنای شناسه یا شماره ملی صادر و ابلاغ می نماید.
 مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: این گروه از مودیان تا زمانی که شماره اقتصادی جدید صادر نشده است، حسب مورد از شناسه ملی، شماره ملی، شناسه مشارکت مدنی و شماره اختصاصی اشخاص خارجی استفاده نمایند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.