stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 167822
  • 26 شهریور 1399 - 23:39
1
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی:

بهترین روش کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر،اجرای پیاده راه سازی است

بهترین روش کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر،اجرای پیاده راه سازی است
قلم_مرکزی_سرهنگ حسینی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی خبر داد اجرای پیاده راه سازی در مرکز شهر میتواند ترافیک را کنترل کند.
قلم | qalamna.ir :

قلم_مرکزی_سرهنگ حسینی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی در نشست خبری با خبرنگاران در اراک گفت:بهترین روش کنترل ترافیک هسته مرکزی شهر اجرای پیاده راه سازی است که باید مطالعات عمیق فرهنگی اجتماعی روی آن صورت بگیرد و چون مهمترین عنصر در این امر مردم هستند باید مردم را نیز در این طرح مشارکت دهیم و وضعیت را مجریان اجرای طرح مانند شهرداری بصورت کامل به آنها توضیح دهند.

وی افزود: در طول ۶ ماهه گذشته سال جاری اقدام جدیدی برای رسیدگی به تصادفات صحنه بهم خورده صورت گرفته که این تصادفات در مجتمع ویژه و با هدف تسهیل رفت و آمد شهروندان رسیدگی شده و کروکی آنها کشیده میشود.
حسینی ادامه داد: اگر کسی از شهروندان اراکی در تصادف دچار مشکل شد و کروکی برای آن ترسیم نشده بود میتواند به راهنمایی و رانندگی مراجعه کند که حتما کروکی برای آن کشیده خواهد شد و قصد پلیس راهنمایی و رانندگی از اجرای این طرح، ارائه خدمت رسانی شایسته به شهروندان است.
وی با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک هوشمند استان در راهور راه اندازی شده است، گفت: گامهای بعدی بر هوشمندسازی تمام معابر استان است که گامهایی نیز در این راستا برداشته شده است، ضمن اینکه دو دستگاه خودرو جهت کنترل تخلفات ساکن با کمک شهرداری در سطح شهر و در معابری که پلیس کمتر حضور دارد تعبیه شده است و هدف از این کار به حداقل رسیدن برخورد فیزیکی پلیس و متخلف است که با اجرای این طرح تبعیض در هوشمندسازی به حداقل میرسد.
حسینی افزود: در طول این ۶ ماه کنترل افزایش برخورد با تخلفات ۲۱ درصد افزایش داشته است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.