stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 167817
  • 26 شهریور 1399 - 22:28
5
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

شناسایی ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/ ۳ بیمار جان باختند

شناسایی ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته/ ۳ بیمار جان باختند
قلم/ کردستان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 51 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فرزین رضاعی اظهار کرد: درحال حاضر ۱۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان های استان افزود: تعداد این افراد، در شهرستان سنندج برابر ۷۰ نفر، سقز  ۱۹ نفر، مریوان ۹ نفر، قروه ۱۵ نفر، بیجار ۱۳ نفر، کامیاران ۹ نفر، دیواندره ۲ نفر و در شهرستان بانه ۱۰ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان این که اکنون ۳۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند، از مرگ ۳ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

رضاعی، آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۴۵۳ نفر عنوان کرد و خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.