stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 167808
  • 26 شهریور 1399 - 22:07
1
استاندار همدان اعلام کرد:

استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ برای ۴ بانده شدن مسیر غار علیصدر

استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ برای ۴ بانده شدن مسیر غار علیصدر
قلم/ همدان- استاندار همدان گفت: از ظرفیت ماده ۵۶ برای راه نهاوند به کنگاور و راه همدان_بهار به سمت غار علیصدر استفاده خواهیم کرد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در دیدار با نعمت‌الله ترکی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد: پروژه‌های استان در حوزه راه و شهرسازی از محل اعتبارات استانی تقویت می‌شوند.

استاندار همدان با بیان این که پروژه‌های مهم و تاثیرگذاری در حوزه راه‌سازی در استان در دست انجام هستند، عنوان کرد: از ظرفیت ماده ۵۶ برای راه نهاوند به کنگاور و راه همدان_بهار به سمت غار علیصدر استفاده خواهیم کرد.

در ادامه، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی هدف از سفر به استان همدان را بررسی ساختار و اصلاح ساختار دستگاه‌های اجرایی در استان، بررسی وضعیت منابع نیروی انسانی و اهداف مورد ارزیابی در استان دانست و گفت: پروژه‌ها و طرح‌های خوب و تاثیرگذاری در استان همدان در دست اقدام است. 

نعمت‌الله ترکی با تاکید بر این که سعی ما بر این است پروژه‌های در دست اقدام را به اتمام برسانیم، عنوان کرد: بدون شک طرح‌ها و پروژه‌های راه و شهرسازی در استان در حوزه اشتغال و توسعه اثر گذار خواهند بود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.