stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 167807
  • 26 شهریور 1399 - 21:59
2
استاندار همدان تاکید کرد:

لزوم تسریع در معرفی مشاغل آسیب‌دیده از کرونا به بانک های همدان

لزوم تسریع در معرفی مشاغل آسیب‌دیده از کرونا به بانک های همدان
قلم/ همدان- استاندار همدان با تاکید بر لزوم تسریع در معرفی مشاغل آسیب‌دیده از کرونا به بانک های همدان، خاطرنشان کرد: بایستی روند پرداخت تسهیلات کرونایی توسط بانک‌ها در استان روان‌تر شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان با بیان این که گسترش کرونا آسیب جدی به اشتغال در حوزه‌های مختلف اقتصادی و تجاری وارد کرده است، گفت: برای حمایت از واحدهای تولیدی و مشاغل آسیب دیده از کرونا، برنامه پرداخت تسهیلات کرونایی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این که میانگین کشوری پرداخت تسهیلات کرونایی ۶۵ درصد است، خاطرنشان کرد: همدان تاکنون ۴۵ درصد سهمیه پیش‌بینی شده برای پرداخت تسهیلات کرونایی را به بانک‌ها معرفی کرده است.
شاهرخی با تاکید بر لزوم تسریع در معرفی مشاغل آسیب‌دیده از کرونا به بانک های همدان، خاطرنشان کرد: بایستی روند پرداخت تسهیلات کرونایی توسط بانک‌ها در استان روان‌تر شود.
استاندار همدان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در فرصت باقی مانده نسبت به شناسایی و معرفی واحدها و تشویق و ترغیب متقاضیان آسیب دیده از کرونا تلاش کنند.
شاهرخی در این راستا خاطرنشان کرد: برای تسهیل در فرایند پرداخت تسهیلات کرونایی از ظرفیت ستاد استانی و همچنین ستاد ملی استفاده می‌کنیم.
استاندار همدان در ادمه صحبت های خود خواستار حرکت جدی از سوی دستگاه‌های اجرایی همچون جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی و گردشگری شد و از بانک ها نیز خواست پرونده‌هایی موجود در بانک را سریع تعیین تکلیف کنند.
استاندار همدان تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی و قضایی در راستای حمایت از بخش تولید، حامی دستگاه‌های اجرایی و واحدها برای روان کردن کارها هستند.
شاهرخی، عملکرد همدان در زمینه بند الف تبصره ۱۸ رضایت بخش دانست و گفت: برای حمایت از تولید، زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری جدید، افزایش ظرفیت واحدهای فعال و احیای واحدهای راکد در دستور کار قرار گرفته است.
استاندار همدان ادامه داد: بانک‌ها صرفا به دنبال تملک واحد‌ها نباشند. زیرا سرمایه‌ها و فرصت شغلی در خطر می‌افتد.
شاهرخی با بیان این که اولویت دولت توجه به معیشت، رونق تولید و اشتغال است که این مهم با حمایت از تولید محقق می‌شود، عنوان کرد: سیاستگذاری دولت و نقش بانک‌ها در حمایت از تولید مهم، حیاتی و اثر بخش است.
این مقام مسئول در پایان سخنان خود گفت: با حمایت بانک‌ها و پشتیبانی از خط مقدم یعنی تولید و تولیدکنندگان، می‌توان به برنامه‌ها و اهداف تعریف شده جامه عمل پوشاند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.