stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 167688
  • 26 شهریور 1399 - 14:16
1
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر داد:

۷۰درصد مطالبات خردادماه مراکزدولتی همدان پرداخت شد

۷۰درصد مطالبات خردادماه مراکزدولتی همدان پرداخت شد
قلم/ همدان- مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: مطالبات سال 99 دارو خانه ها، بیمارستان ها، پزشکان و مراکز پاراکلینیک لغایت پایان خرداد ماه تسویه شده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سعید فرجی در رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران با اشاره به آخرین اعتبارات تخصیص داده شده به بیمه سلامت، گفت: در سال گذشته از مجموع اعتبارات مصوب دولت، ۲۲ درصد آن به سازمان بیمه سلامت تخصیص داده نشده است که این موضوع آثار منفی در پرداخت مطالبات موسسات ارائه دهندگان خدمات درمانی در سال ۹۸ داشته است.
وی در این راستا افزود: مجموعه بدهی بیمه سلامت در سال ۹۸ به بیمارستان‌های دانشگاهی حدود سه ماه می باشد مطالبات داروخانه‌ها تا پایان بهمن ماه پرداخت شده و کلیه مطالبات پزشکان، دندانپزشکان، مراکزپاراکلینیک و بیمارستان های غیردانشگاهی تسویه شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در ادامه گفت: اتفاق خوبی که در سال گذشته رخ داده این است که مطالبات سال ۹۷ بخشهای دولتی دانشگاهی پرداخت شد و همچنین با اقداماتی که در جهت مدیریت هزینه از سال ۱۳۹۷ صورت گرفته هزینه بستری ها در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود هشت درصد کاهش پیدا کرده است و ما توانسته ایم زیان انباشته سال های قبل را به میزان ۵۰ درصد کاهش بدهیم.
وی با بیان این که بودجه مصوب هیات دولت برای امسال در حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: تاکنون می بایست چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بابت سه ماه از محل یارانه ها تامین می شده اما تنها حدود ۲۸۷۰ میلیارد تومان تخصیص داده شده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان افزود: در حال حاضر صددرصد مطالبات فروردین و اردیبهشت ماه سال ١٣٩٩ و ۷۰ درصد مطالبات خرداد ماه مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت شده و در بخش غیر دولتی دانشگاهی مطالبات داروخانه ها، بیمارستانها، پزشکان و پاراکلینیکها سال جاری لغایت پایان خرداد ماه تسویه شده و کلیه نسخ الکترونیک استان همدان که توسط پزشکان تجویز شده است لغایت مرداد ماه ۱۳۹۹ پرداخت شده است

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.