stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 167489
  • 25 شهریور 1399 - 22:42
3
استاندار همدان تاکید کرد:

عدم موافقت با ساخت و سازهای مسلوب آرامش شهروندان همدانی

عدم موافقت با ساخت و سازهای مسلوب آرامش شهروندان همدانی
قلم/ همدان- استاندار همدان با اشاره به این که با ساخت‌وسازی که آسایش و آرامش شهروندان یا ساکنان آن ساختمان را سلب کند، موافقت نخواهیم کرد، گفت: اعضای کمیسیون ماده پنج در تصمیمات خود، آینده شهر و استان را نیز در نظر بگیرند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در هفتمین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر همدان با بیان این که کمیته فنی باید با بررسی‌های کارشناسانه در ارائه مجوز‌های ساخت و ساز حساسیت لازم را لحاظ کنند، عنوان کرد: تاکید ما بر رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی است.

استاندار همدان با بیان این موضوع تصریح کرد: اقداماتی در جهت تسریع مراحل صدور پروانه ساخت، نظارت‌ها و سازوکار سازمان نظام مهندسی در دستور کار قرار گرفته که جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شاهرخی ادامه داد: آپارتمان‌‌سازی و برج‌سازی با همدیگر تفاوت اساسی دارند، بنابراین مردم و  کمیته فنی همچنین سازنده‌ها بایستی به این نکته توجه ویژه داشته باشند‌.

این مقام مسئول با تاکید بر این که به ساخت‌‌وساز‌هایی که به اصول و قواعد توجه ندارند، مجوزی ارائه نخواهد شد، افزود: طراحی ساختمان‌های بلندمرتبه با جمعیت متراکم، می‌بایست رضایت تمام ساکنان و همسایگان را فراهم کند. بدین ترتیب، هیچ ساخت‌وسازی در استان، نباید به گونه‌ای باشد که موجبات تضییع حقوق شهروندان، همسایگان و آیندگان را فراهم کند‌‌.

استاندار همدان با اشاره به این که با ساخت‌وسازی که آسایش و آرامش شهروندان یا ساکنان آن ساختمان را سلب کند، موافقت نخواهیم کرد، گفت: اعضای کمیسیون ماده پنج در تصمیمات خود، آینده شهر و استان را نیز در نظر بگیرند.

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.