stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 167480
  • 25 شهریور 1399 - 22:10
1
فرماندار همدان اعلام کرد:

پیشرفت ۷۷ درصدی پروژه کنارگذر غربی همدان

پیشرفت ۷۷ درصدی پروژه کنارگذر غربی همدان
قلم/ همدان- فرماندار همدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 77 درصدی این پروژه، تاکید کرد: اگر این مسیر در فاز اول تا محل برخورد به جاده بیجار زیر بار ترافیک برود تکمیل طرح نیز با تامین اعتبار مورد نیاز و همراهی مطلوب تر تسهیل خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حسین افشاری در حاشیه بازدید  از روند پیشرفت فیزیکی پروژه کنار گذر غربی همدان مطرح کرد: از جمله مزایای احداث کنارگذر کاهش زمان سفرهای برون‌شهری، کاهش آلودگی‌های صوتی، مزایای زیست محیطی، کاهش استهلاک وسایل نقلیه عبوری، کاهش تصادفات، کاهش طول مسیر، آرامش خاطر در هنگام سفر و جلوگیری از ایجاد گره ترافیکی و مشکلات ناشی از عبور خودروهای سنگین در داخل شهر همدان است.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۷ درصدی این پروژه، تاکید کرد: اگر این مسیر در فاز اول تا محل برخورد به جاده بیجار زیر بار ترافیک برود تکمیل طرح نیز با تامین اعتبار مورد نیاز و همراهی مطلوب تر تسهیل خواهد شد.
مدیر حوزه طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان همدان نیز در حاشیه بازدید فرماندار همدان از طرح کنار گذر غربی همدان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این طرح به طول ۲۷ کیلومتر و عرض ۱۲ متر از سال ۹۵ با منابع اعتباری ملی آغاز شده و تاکنون ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
سید محمود زمانی در این راستا افزود: هم اکنون ۱۹ کیلومتر از کنارگذر آسفالت شده وعلاوه بر تقاطع های غیر همسطح مورد نیاز در مسیر کنار گذر ۸ کیلومتر نیز با عدم تامیسن اعتبارات مورد نیاز مشکل تملک داریم.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.